Klachtenprocedure

 

Waar kun je met je klacht terecht?

Wij zijn betrokken bij onze klanten en zijn dagelijks bezig om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. Toch kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Dit horen we dan graag zo snel mogelijk. Dan kunnen wij het probleem zo snel mogelijk oplossen. Indien je een klacht hebt kun je terecht bij onze supportmedewerkers via chat, mail of telefonisch op 072 751 34 06.

Wordt je klacht niet naar tevredenheid opgelost?

In dat geval kun je een mail sturen naar klacht@sqr.nl waarin je je klacht uitgebreid omschrijft, onder vermelding van het ticketnummer, naam van supportmedewerker, datum waarop de klacht is ingediend en eventueel klantnummer, met vermelding van de dienst waar het om gaat. Binnen drie werkdagen krijg je van ons dan een reactie.

Niet tevreden met reactie?

Dan kun je dat per e-mail laten weten en wordt je klacht in behandeling genomen door de Service Manager.

Komen we er dan nog niet uit?

In dit uitzonderlijke geval kun je jouw klacht melden bij het Europees ODR platform