Contactpersonen

In het Mijn SQR dashboard kun je zelf een extra contactpersoon toevoegen. Aan ieder contactpersoon kun je dan e-mailvoorkeuren aangeven, zodat zij de juiste e-mails ontvangen van SQR.NL. Zo kun je voor de administratie uitsluitend de facturen toe laten sturen en de ontwikkelaar uitsluitend technische e-mails. Dit doe je als volgt:...

Wat is tweetrapsauthenticatie? Bij tweetrapsauthenticatie, ook wel Multi-Factor Authenticatie of Two Factor Authentication genoemd, wordt jou 2 keer gevraagd om te bewijzen dat jij ‘jij’ bent. Wanneer je ergens inlogt, vul je doorgaans eerst je wachtwoord in. Nadat je het juiste wachtwoord hebt opgegeven, genereer je een specifieke code die via...

In dit artikel leggen wij je uit hoe je de notificatie instellingen kunt aanpassen. Er zijn verschillende type notificaties waaruit je kunt kiezen: Algemeen – algemene e-mails, aankondigingen & wachtwoord herinneringen Technisch – order details, welkomst emails Domein – verlengingen, registratie bevestigingen Financieel- facturen & betalingsherinneringen Support – support tickets...

In het Mijn SQR dashboard kun je zelf een contactpersoon verwijderen. Dit doe je als volgt: Log in op Mijn SQR. Klik in het Dashboard aan de linkerkant onder ‘Contacten’ op de contactpersoon die verwijderd moet worden: Klik onderaan het account op ‘Verwijder contact’:

In Mijn SQR kun je gemakkelijk contactpersonen toevoegen en gebruikers toevoegen. Er is daadwerkelijk een verschil tussen contactpersonen en gebruikers in Mijn SQR. Als contactpersoon ben je ‘geautoriseerd’ om namens de organisatie te spreken en kun je ook de voor jou bedoelde e-mails van SQR.NL ontvangen. Voor de financiële administratie...

In het artikel ‘Gebruiker Mijn SQR toevoegen’ lees je hoe je een gebruiker in Mijn SQR kunt toevoegen. Wist je dat je als gebruiker ook toegang kunt krijgen tot andere bedrijven waar je eigenaar van bent, zonder hiervoor een alternatief e-mailadres te hoeven gebruiken? Hieronder lees je hoe je toegang...

Bij het toevoegen van een gebruiker in Mijn SQR kun je de gebruiker verschillende rechten geven. Op deze pagina leggen we je uit hoe je een gebruiker toevoegt én welke rechten je moet aanvinken om bepaalde beheerfuncties toe te kennen. We geven ook aan dat Single Sign-On soms aangevinkt moet...

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is geopend tot 18:00 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen