Spam Experts

Bij al onze (e-mail)hosting pakketten heb je toegang tot het SpamExperts Dashboard, waar je bijvoorbeeld de mail-logs kunt bekijken en beheren. Volg onderstaande stappen om in te loggen op het SpamExperts Dashboard. Log in in Mijn Hosting Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste e-mail of webhosting abonnement Klik vervolgens op ‘Login op...

Volg onderstaande stappen om in te loggen op het SpamExperts Dashboard. Log in in Mijn Hosting Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste abonnement Klik op ‘Ga naar Spam Experts Controle Paneel’

Het komt wel eens voor dat er spam door ons spamfilter heen glipt. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met een nieuwe methode die wordt gebruikt om spam te verzenden, waardoor de systemen deze e-mail nog niet als spam herkennen. Jij kan helpen om onze systemen, en andere anti-spam systemen...

Wanneer je gebruik wilt maken van de uitgaande Antispam en Antivirus Service kan je op twee manieren aan de slag gaan. Je kunt aan de slag gaan met authenticatie op basis van IP adres of met authenticatie op basis van SMTP gebruikersnaam. In onderstaand artikel leggen wij je uit hoe...

Je kunt onze E-mail Delivery Service gebruiken als een smarthost relay om de uitgaande e-mail van jouw e-mail server of website te versturen. Met onderstaande documentatie configureer je de smarthost outgoing.antispam-login.net met poort 587 + TLS. Benodigdheden: Je dient eerst het IP adres te whitelisten of een SMTP gebruiker aan...

Wanneer je gebruik wilt maken van de Spam Experts filter dien je een domein toe te voegen aan het systeem. voor de inkomende filter is dit nodig om de route in te kunnen stellen. voor de uitgaande SMTP relay is dit nodig als identifier voor de authenticatie gebruikers (ip of...

Wanneer je gebruik wilt maken van onze uitgaande Antispam en Antivirus Service dien je allereerst een uitgaande gebruiker toe te voegen. Wanneer je dat gedaan hebt kan je de uitgebreide instellingen van een uitgaande gebruiker configureren. In dit artikel leggen wij je uit wat de mogelijkheden zijn! Let op: Onderstaande...

Wanneer je gebruik wilt maken van onze uitgaande Antispam en Antivirus Service kan je op twee manieren e-mail versturen. In onderstaand artikel leggen wij je uit hoe je e-mail kunt versturen met behulp van een SMTP gebruikersnaam en wachtwoord. Wil je een IP adres autoriseren om gebruik te maken van...

Als je website niet bij ons ondergebracht is kan het zijn dat e-mail dat door je website verstuurd wordt niet altijd goed afgeleverd kan worden bij de ontvanger. Zo kan het bijvoorbeeld gebeuren dat jij en je klant na een bestelling in je webshop geen order bevestiging ontvangen, super vervelend...

Op de ‘log search’ pagina in het SpamExperts/filtermail controle paneel worden er allerlei statussen aan e-mails gegeven. Hieronder beschrijven we de meest voorkomende statussen waar wij vragen over krijgen. Heb je evengoed nog vragen? Neem dan contact met ons op. Bounced De e-mail is retour afzender gegaan en kan niet...

Voor berichten in de wachtrij die gericht zijn aan bekende ontvangers maar niet afgeleverd kunnen worden door bijvoorbeeld tijdelijke problemen met de doelserver wordt automatisch, gedurende een bepaalde periode, de aflevering opnieuw geprobeerd. Gedurende de eerste 2 uur wordt het afleveren iedere 15 minuten opnieuw geprobeerd. Gedurende de volgende 14...

Bieden jullie ook abonnementen met admin toegang aan? Jazeker. Maar niet met onze standaard pakketten. Met de standaard pakketten heb je toegang tot een enkele domeinnaam als domeingebruiker en geen ‘admin toegang’ tot het SpamExperts Dashboard. Wil je meerdere domeinen tegelijk kunnen beheren of wil je om een andere reden ‘admin...

De grootte van bijlages kan niet op domein niveau aangepast te worden. De grootte van bijlages is voor inkomende en uitgaande e-mail altijd 50Mb. Wil je grotere bestanden versturen? Gebruik bijvoorbeeld WeTransfer of https://transfer.hosting.nl

Voor iedere aangemaakte SMTP gebruiker gelden door ons ingestelde standaard uitgaande verbindingslimieten. Voor deze uitgaande verbindingslimieten geldt een Fair Use policy per dag. Meer versturen mag maar wanneer er overlast veroorzaakt word zal de gebruiker, afhankelijk van de oorzaak, voor korte of langere tijd door ons geblokkeerd worden. Als leidraad...

Je kunt de bezorgingswachtrij voor de inkomende en uitgaande e-mail inzien. Hieronder lees je hoe. de bezorgingswachtrij beheren Log in op Mijn Hosting Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste abonnement Klik op de knop ‘Ga naar Spam Experts controle paneel’ Klik op ‘Bezorgingswachtrij – inkomend’ of ‘Bezorgingswachtrij – uitgaand’ onder ‘Continuïteit’ Selecteer vervolgens de berichten waar je een...

Onze e-mail filter maakt gebruik van de onderstaande ip ranges. IPv4: 93.94.224.0/21 IPv6: 2a01:518:1:42:8::132/42 Let op: Kijk voor de meest actuele ip adressen ten alle tijden in het TXT DNS record spf.antispam-login.net of in het geval van Filtermail in het TXT DNS record spf.filtermail.eu

Heb je de e-mail headers van een e-mail bericht geanalyseerd en zie je dat het bericht niet via onze spamfilter afgeleverd is? Lees hieronder hoe dat kan gebeuren en hoe je dit kunt voorkomen. Het gebruikte achterdeurtje Een e-mail dat niet via ons spamfilter afgeleverd is, is door de verzender direct op...

Een DKIM certificaat instellen Log in op Mijn Hosting Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste abonnement Klik op de knop Ga naar Spam Experts controle paneel Klik op DKIM onder ‘Uitgaand’ Vul als DKIM selector bijvoorbeeld default in Klik nu op Maak een nieuw besloten/openbaar paar aan en sla dit op Vervolgens krijg je de openbare...

Volg onderstaande stappen om een gebruikersnaam en wachtwoord in te stellen die gebruikt kunnen worden om in te loggen op het SpamExperts Dashboard. Log in in Mijn Hosting Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste abonnement Klik op ‘Ga naar Spam Experts Controle Paneel’ Klik links onderaan de pagina op ‘Gebruikersprofiel‘...

Het kan voorkomen dat e-mail die je probeert te versturen door onze uitgaande spam filter tegengehouden wordt. Je krijgt in dit geval onderstaande foutmelding te zien op het ‘reply-to’ adres: Action: failed Status: 5.0.0 Remote-MTA: dns; outgoing.antispam-login.net Diagnostic-Code: smtp; 550 High probability of spam Waarom worden mijn uitgaande e-mails als...

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen