Spam Experts

Het komt wel eens voor dat, ondanks de strenge spam policy, er alsnog een spam e-mail doorgelipt. Dit kan te maken hebben met een nieuwe methode die wordt gebruikt om spam te verzenden. Om te voorkomen dat je lastig gevallen wordt met meerdere van dit soort e-mails is het mogelijk om de...

Wanneer je gebruik wilt maken van de uitgaande Antispam en Antivirus Service kan je op twee manieren e-mail versturen. In onderstaand artikel leggen wij je uit hoe je een IP adres kunt autoriseren om gebruik te maken van de uitgaande spamfilter. Wil je gebruik maken van een SMTP gebruikersnaam en wachtwoord?...

Benodigdheden: Je dient eerst het IP adres te whitelisten (lees hier hoe) of een SMTP gebruiker aan te maken (lees hier hoe) Je kunt de Uitgaande Antispam en Antivirus service gebruiken als een smarthost relay om de uitgaande e-mail van jouw e-mail server te routeren. Met onderstaande documentatie configureer je de...

Wanneer je gebruik wilt maken van de inkomende Antispam en Antivirus Service dien je de route in te stellen die e-mail moet nemen. Lees hieronder hoe je in enkele stappen hoe je deze route instelt. Een route instellen voor inkomende e-mail Log in op Mijn SQR Klik op ‘Diensten’ Klik op het...

Wanneer je gebruik wilt maken van onze uitgaande Antispam en Antivirus Service dien je allereerst een uitgaande gebruiker toe te voegen. Wanneer je dat gedaan hebt kan je de uitgebreide instellingen van een uitgaande gebruiker configureren. In dit artikel leggen wij je uit wat de mogelijkheden zijn! Let op: Onderstaande...

Wanneer je gebruik wilt maken van onze uitgaande Antispam en Antivirus Service kan je op twee manieren e-mail versturen. In onderstaand artikel leggen wij je uit hoe je e-mail kunt versturen met behulp van een SMTP gebruikersnaam en wachtwoord. Wil je een IP adres autoriseren om gebruik te maken van...

Als je website niet bij ons ondergebracht is kan het zijn dat e-mail dat door je website verstuurd wordt niet altijd goed afgeleverd kan worden bij de ontvanger. Zo kan het bijvoorbeeld gebeuren dat jij en je klant na een bestelling in je webshop geen order bevestiging ontvangen, super vervelend...

Op de ‘log search’ pagina in het SpamExperts controle paneel worden er allerlei statussen aan e-mails gegeven. Hieronder beschrijven we de meest voorkomende statussen waar wij vragen over krijgen. Heb je evengoed nog vragen? Neem dan contact met ons op. Bounced De e-mail is retour afzender gegaan en kan niet...

Via internet.nl kan je een test doen om te controleren of de e-mail systemen die jij gebruikt veilig zijn om te gebruiken. In dit artikel leg ik uit waarom de score die jij ziet wanneer je gebruik maakt van onze systemen 97% score is en (nog) niet 100%. Is je...

Voor berichten in de wachtrij die gericht zijn aan bekende ontvangers maar niet afgeleverd kunnen worden door bijvoorbeeld tijdelijke problemen met de doelserver wordt automatisch, gedurende een bepaalde periode, de aflevering opnieuw geprobeerd. Gedurende de eerste 2 uur wordt het afleveren iedere 15 minuten opnieuw geprobeerd. Gedurende de volgende 14...

Bieden jullie ook abonnementen met admin toegang aan? Jazeker. Maar niet met onze standaard pakketten. Met de standaard pakketten heb je toegang tot een enkele domeinnaam als domeingebruiker en geen ‘admin toegang’ tot het SpamExperts Dashboard. Wil je meerdere domeinen tegelijk kunnen beheren of wil je om een andere reden ‘admin...

De grootte van bijlages kan niet op domein niveau aangepast te worden. De grootte van bijlages is voor inkomende en uitgaande e-mail altijd 50Mb. Wil je grotere bestanden versturen? Gebruik bijvoorbeeld WeTransfer of https://transfer.sqr.nl

Voor iedere gebruiker gelden door ons ingestelde standaard uitgaande verbindingslimieten. Voor deze uitgaande verbindingslimieten geldt een Fair Use policy van 2500 uitgaande e-mails per dag. Meer versturen mag maar wanneer er overlast veroorzaakt word zal de gebruiker, afhankelijk van de oorzaak, voor korte of langere tijd door ons geblokkeerd worden. de uitgaande...

Je kunt de bezorgingswachtrij voor de inkomende en uitgaande e-mail inzien. Hieronder lees je hoe. de bezorgingswachtrij beheren Log in op Mijn SQR Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste Inkomende én uitgaande Antispam en Antivirus abonnement Klik op de knop ‘Ga naar Spam Experts controle paneel’ Klik op ‘Bezorgingswachtrij – inkomend’ of ‘Bezorgingswachtrij – uitgaand’ onder ‘Continuïteit’ Selecteer vervolgens de...

Onze e-mail filter maakt gebruik van de onderstaande ip ranges. IPv4: 93.94.224.0/21 IPv6: 2a01:518:1:42:8::132/42 Let op: Kijk voor de meest actuele ip adressen ten alle tijden in het TXT DNS record spf.antispam-login.net

Heb je de e-mail headers van een e-mail bericht geanalyseerd en zie je dat het bericht niet via onze spamfilter afgeleverd is? Lees hieronder hoe dat kan gebeuren en hoe je dit kunt voorkomen. Het gebruikte achterdeurtje Een e-mail dat niet via ons spamfilter afgeleverd is, is door de verzender direct op...

Een DKIM certificaat instellen Log in op Mijn SQR Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste Inkomende én uitgaande Antispam en Antivirus abonnement Klik op de knop ‘Ga naar Spam Experts controle paneel’ Klik op DKIM onder ‘Uitgaand’ Vul als ‘DKIM selector’ bijvoorbeeld ‘default’ in Klik nu op ‘Maak een nieuw besloten/openbaar paar aan en sla dit...

Volg onderstaande stappen om een gebruikersnaam en wachtwoord in te stellen die gebruikt kunnen worden om in te loggen op het SpamExperts Dashboard. Log in in Mijn SQR Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste abonnement Klik op ‘Ga naar Spam Experts Controle Paneel’ Klik links onderaan de pagina op ‘Gebruikersprofiel‘...

Het kan voorkomen dat e-mail die je probeert te versturen door onze uitgaande spam filter tegengehouden wordt. Je krijgt in dit geval onderstaande foutmelding te zien op het ‘reply-to’ adres: Action: failed Status: 5.0.0 Remote-MTA: dns; outgoing.antispam-login.net Diagnostic-Code: smtp; 550 High probability of spam Waarom worden mijn uitgaande e-mails als...

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen