Hosted Exchange

Via Mijn SQR kun je jouw Hosted Exchange omgeving makkelijk beheren. Je kunt bijvoorbeeld een bestaand e-mailadres vergrendelen. Dit is handig als er een medewerker weggaat, maar je nog geen tijd hebt om een export van de bestaande mailbox te maken. Om te voorkomen dat klanten nog actief mailen naar...

Via Mijn SQR kun je jouw Hosted Exchange omgeving makkelijk beheren. Je kunt bijvoorbeeld een bestaand e-mailadres ontkoppelen en toevoegen aan een algemeen e-mailadres. Dit is handig als er een medewerker weggaat en de mailbox moet worden opgeheven, maar je geen mail wilt verliezen als hier toch nog door klanten...

Via Mijn SQR kun je jouw Hosted Exchange omgeving makkelijk beheren. Je kunt bijvoorbeeld snel rechten van een bepaalde mailbox wijzigen zodat je met jouw mailbox toegang hebt. Dit is handig als je naast jouw eigen mailbox ook een algemene mailbox moet kunnen uitlezen. Door de rechten van die mailbox...

Via Mijn SQR kun je jouw Hosted Exchange omgeving makkelijk beheren. Je kunt bijvoorbeeld gemakkelijk de hoeveelheid beschikbare mailboxen aanpassen. Mailbox vergroten Log in op Mijn SQR. Ga in het ‘Dashboard‘ naar ‘Diensten‘. Klik op de Hosted Exchange omgeving waarvoor je de hoeveelheid beschikbare mailboxen wilt aanpassen Klik in het...

Je kunt gemakkelijk (en kosteloos!) extra domeinen toevoegen aan je Hosted Exchange omgeving. Lees hieronder hoe je dat in een paar stappen doet. Een extra domein toevoegen Log in op Mijn SQR. Ga in het ‘Dashboard‘ naar ‘Diensten‘. Klik op de Hosted Exchange omgeving waarvan je de mailbox wilt wijzigen....

Via Mijn SQR kun je zelf snel en eenvoudig een Hosted Exchange bestellen en beheren. Voor een nieuwe Hosted Exchange omgeving heb je een eigen domeinnaam nodig. Je kunt direct een nieuwe domeinnaam bestellen, er wordt gelijk gecontroleerd of het de domeinnaam nog beschikbaar is of je kunt de omgeving...

Via Mijn SQR kun je jouw Hosted Exchange omgeving makkelijk beheren. Je kunt bijvoorbeeld snel een wijziging doorvoeren in de mail stroom, waardoor jouw mails automatisch worden doorgestuurd naar een alternatief adres. Lees hieronder onze uitgebreide handleiding. Mailbox stroom instellingen wijzigen Log in op Mijn SQR. Ga in het ‘Dashboard‘...

Via Mijn SQR kun je jouw Hosted Exchange omgeving makkelijk beheren. Je kunt bijvoorbeeld snel je mailbox vergroten indien deze vol dreigt te raken. Lees hieronder onze uitgebreide handleiding. Mailbox vergroten Log in op Mijn SQR. Ga in het ‘Dashboard‘ naar ‘Diensten‘. Klik op de Hosted Exchange omgeving waarvan je...

Voer de stappen in de onderstaande handleidingen uit om jouw e-mailclient(s) zo te configureren dat je gebruik kunt gaan maken van jouw hosted Exchange Pro mailbox. Mac OS X Mail Mail op Android Mail op BlackBerry Q10 Mail op iPhone, iPad en iPod touch Mail op Windows Phone Microsoft Outlook...

Via Mijn SQR kun je jouw Hosted Exchange omgeving makkelijk beheren. Je kunt bijvoorbeeld snel een automatisch gegenereerd veilig wachtwoord wijzigen van een bepaalde mailbox. Dit is handig als je een algemeen e-mailadres gebruikt en de medewerker die deze voorheen beheerde niet meer werkzaam is. Lees hieronder onze uitgebreide handleiding....

Via Mijn SQR kun je jouw Hosted Exchange omgeving makkelijk beheren. Zo kun je zelf een nieuwe mailbox toevoegen en hiervoor automatisch een veilig wachtwoord genereren. Daarnaast kun je tijdens het toevoegen van een nieuwe mailbox direct verschillende opties toevoegen, zoals het aanmaken van aliassen en het direct toevoegen aan...

In ‘Hosted Exchange’ kun je aliassen toevoegen aan jouw mailbox, om te kunnen e-mailen vanaf deze aliassen dienen er een aantal instellingen in jouw e-mail client te gebeuren. Hiervoor kun je onderstaande handleidingen gebruiken. Mocht jouw e-mail client er niet tussen staan, kun je contact opnemen met de servicedesk. Mac...

Voer de stappen in de onderstaande handleidingen uit om jouw e-mailclient(s) zo te configureren, dat je gebruik kunt gaan maken van jouw Hosted Exchange Light mailbox. Als jouw e-mailclient niet in de lijst voorkomt, neem dan contact op met onze servicedesk. Mac OS X Mail Systeemeisen: Minimaal MAC OS X...

Voer de stappen in de onderstaande handleidingen uit om jouw e-mailclient(s) zo te configureren dat e-mail niet langer op de server opgeslagen wordt. Deze handleiding is alleen geschikt voor zogenaamde Light mailboxen welke gebruik maken van POP3. Apple Mail Vereisten: POP of Light Mailbox. Open ‘Mail’. Kies voor ‘Mail’ -> ‘Voorkeuren’....

Voer de stappen in de onderstaande handleidingen uit om jouw e-mailclient(s) zo te configureren dat je gebruik kunt maken van gedeelde mappen. Apple Mail Voor de Agenda: Open ‘Agenda (iCal)’. Kies voor ‘Agenda’ -> ‘Voorkeuren’. Klik op ‘Accounts’ -> ‘Delegeren’. Klik nu op Voor de e-mail mappen: Het is niet...

Voer de stappen in de onderstaande handleidingen uit om jouw e-mailclient(s) zo te configureren dat je mappen kunt delen. Apple Mail Voor de Agenda: Open ‘Agenda’ (iCal). Kies voor ‘Agenda’ -> ‘Voorkeuren. Klik op ‘Accounts’ -> ‘Delegeren’. Klik nu op ‘Edit’. Voor de e-mail mappen: Het is niet mogelijk om...

Voer de stappen in de onderstaande handleidingen uit om jouw e-mailclient(s) zo te configureren dat jouw uitgaande e-mails standaard een handtekening bevatten. Apple Mail. Outlook 2010. Outlook 2011. Outlook 2013. Outlook Web Access. Apple Mail Open ‘Apple Mail’. Kies voor ‘Mail’ -> ‘Voorkeuren’. Klik op ‘Handtekeningen’. Outlook 2010 Open ‘Outlook...

Voer de stappen in de onderstaande handleidingen uit om jouw e-mailclient(s) zo te configureren, dat je regels kunt toepassen op jouw e-mail berichten. Apple Mail Outlook 2010 Outlook 2011 Outlook 2013 Outlook Web Access Apple Mail Open ‘Apple Mail’. Kies voor ‘Mail’ -> ‘Voorkeuren’. Klik op ‘Regels’. Klik nu op...

Voer de stappen in de onderstaande handleidingen uit om jouw e-mailclient(s) zo te configureren dat je regels kunt activeren inkomende e-mail gericht aan aliassen op jouw mailbox. Outlook 2010 Outlook 2010 Outlook 2011 Outlook 2013 Outlook Web Access Outlook 2010 Open ‘Outlook 2010’. Kies voor ‘Bestand’ -> ‘Regels’. Ga naar...

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30uur

Call us now
Bel direct+31 72 751 34 06

Direct antwoord

Chat
Start nueen chat

Antwoord in 1 minuut

Whatsapp
Whatsapp naar+31 72 751 34 06

Antwoord in 1 minuut

Mail
Stuur eene-mail

Antwoord in 1 uur