Mijn Hosting

Wil je jouw betaalgegevens wijzigen? Lees onderstaande tips om je betaalgegevens te wijzigen. Let op: Je kunt je betaalmethode alleen wijzigen naar de voor jou beschikbare betaalmethode. Log in op Mijn Hosting. Ga via het menu rechtsboven naar ‘Wijzig gegevens’. Je komt dan in het overzicht met alle contactgegevens. Klik bij...

Om je inloggegevens van jouw account aan te passen, log je in op Mijn Hosting: Scrol naar rechtsboven waar ‘Hoi Jouw naam‘ staat en klik op ‘Wijzig gegevens’. Je komt in het scherm ‘Mijn gegevens’. In het menu ‘Mijn account’ aan de linkerkant van je scherm kun je het wachtwoord wijzigingen...

In Mijn Hosting kun je contactpersonen of gebruikers accounts toevoegen. Er is daadwerkelijk een verschil tussen contactpersonen en gebruikers in Mijn Hosting. Als contactpersoon ben je ‘geautoriseerd’ om namens de organisatie te spreken en kun je ook de voor jou bedoelde e-mails van Hosting.NL ontvangen. Voor de financiële administratie zijn...

In het Mijn Hosting dashboard kun je zelf een extra contactpersoon toevoegen. Aan ieder contactpersoon kun je dan e-mail voorkeuren aangeven, zodat zij de juiste e-mails ontvangen van Hosting.NL. Zo kun je voor de administratie uitsluitend de facturen toe laten sturen en de ontwikkelaar uitsluitend technische e-mails. Dit doe je als...

Je kunt als partner bij ons gemakkelijk een bestelling plaatsen voor een klant: Ga naar Mijn Hosting en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op Mijn klanten (rechtsboven op de pagina) Vind je klant door het zoekvenster te gebruiken of klik op de tab Klanten om door je...

Je kunt als partner gemakkelijk de domeinnamen beheren van jouw klanten: Ga naar Mijn Hosting en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn Klanten’ (rechtsboven op de pagina) Klik nu op het poppetje ‘Login als deze klant’: Klik nu op ‘Domeinnamen’ -> ‘Mijn domeinnamen’ Check deze pagina voor alle mogelijkheden qua...

Wat is tweefactorauthenticatie? Bij tweefactorauthenticatie, ook wel tweetrapsauthenticatie, tweestapsverificatie, Multi-Factor Authenticatie of Two Factor Authentication genoemd, wordt jou 2 keer gevraagd om te bewijzen dat jij ‘jij’ bent. Wanneer je ergens inlogt, vul je doorgaans eerst je wachtwoord in. Nadat je het juiste wachtwoord hebt opgegeven, genereer je een specifieke...

Je kunt als partner bij ons gemakkelijk een bestelling plaatsen voor 1 van je klanten: Ga naar Mijn Hosting en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op Mijn klanten en daarna op de tab klanten Klik nu op de ‘+’ (rechts boven Acties) om een nieuwe klant toe te voegen: Vul...

Volg onderstaande stappen om in detail het resource verbruik van jouw klanten te achterhalen. Ga naar Mijn Hosting en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn Klanten’ (rechtsboven op de pagina). Klik nu op de ‘Login als deze klant’ knop. Klik nu op ‘Diensten’ en selecteer de juiste dienst Klik nu op...

Wil je met automatische incasso betalen? Lees onderstaand de stappen om automatische incasso in te stellen. Om Automatische Incasso in te stellen controleren wij je identiteit met behulp van een eenmalige betaling van € 0.01. Let op: Reeds openstaande facturen moeten met een andere betaalmethode voldaan worden. Log in op Mijn...

Volg onderstaande stappen om in Mijn Hosting een abonnement te beëindigen/opzeggen. Log in op Mijn Hosting Klik in het Dashboard op Diensten Klik op de dienst die je niet meer wilt verlengen Klik in het linkermenu op ‘Beëindig dit abonnement’ Graag horen we waarom je het abonnement wilt beëindigen Indien van toepassing kan...

Heb je veel abonnementen en domeinnaam registraties bij Hosting.NL met verschillende verleng periodes? Dan is het wellicht handig om de optie verzamelfacturen in te schakelen. Door verzamelfacturen te activeren worden meerdere abonnementen met verschillende verleng data gebundeld in één factuur. Dus heb je een domeinnaam registratie die op 1 januari...

Om je bedrijfsgegevens van jouw account te wijzigen, log je in op Mijn Hosting: Zodra je bent ingelogd zie je aan de linkerkant je gegevens staan Klik op ‘Wijzig gegevens ’ Je komt in het scherm ‘Mijn gegevens‘ Je kunt nu gelijk de gegevens die gewijzigd moeten worden wijzigen.* Om de...

In dit artikel leggen wij je uit hoe je de notificatie instellingen kunt aanpassen. Er zijn verschillende type notificaties waaruit je kunt kiezen: Algemeen – algemene e-mails, aankondigingen & wachtwoord herinneringen Technisch – order details, welkomst emails Domein – verlengingen, registratie bevestigingen Financieel- facturen & betalingsherinneringen Support – support tickets...

Soms vereist de financiële administratie de aanwezigheid van een PO-nummer of bestelnummer op de factuur. Dit nummer kun je gemakkelijk via het Mijn Hosting controlepaneel toevoegen. Mocht dit nummer soms wijzigen, dan kun je dit vóórdat de factuur bij Hosting.NL gegenereerd is wijzigen. Een PO nummer toevoegen Bestel of PO...

Maak je eerste API sleutel Log in op Mijn Hosting Klik rechtsboven op je naam en daarna op Beheer API Klik op de knop Maak nieuwe API sleutel Geef je API sleutel een omschrijving, selecteer de juiste rechten en klik op Genereer nieuwe API sleutel. Nu je een API sleutel...

Je kunt als partner gemakkelijk het wachtwoord waarmee jouw klanten inloggen aanpassen: Ga naar Mijn Hosting en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn Klanten’ (rechtsboven op de pagina) Klik nu op ‘Bekijk of bewerk klant gegevens’ Vul bij ‘Wachtwoord’ het nieuwe wachtwoord in.

Je kunt als partner bij ons gemakkelijk een bestelling plaatsen voor 1 van je klanten: Ga naar Mijn Hosting en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn klanten‘ (rechtsboven op de pagina) Klik nu onder ‘Acties‘ op het ‘Winkelwagen‘ icoontje naast de juiste klant: Je kunt nu een...

In het Mijn Hosting dashboard kun je zelf een contactpersoon verwijderen. Dit doe je als volgt: Log in op Mijn Hosting. Klik in het Dashboard aan de linkerkant onder ‘Contacten’ op de contactpersoon die verwijderd moet worden: Klik onderaan het account op ‘Verwijder contact’:

Bij Hosting.NL kun je jouw bestelling snel en eenvoudig plaatsen. Na het afrekenen met iDeal of het betalen via overboeking of automatische incasso zal je bestelling ook technisch worden opgeleverd. Wat betekent het opleveren van de bestelling? Voor domeinnamen betekent dit dat de domeinnaam daadwerkelijk wordt geregistreerd, waardoor de besteller...

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is geopend tot 18:00 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen