Mijn SQR

Wil je jouw betaalgegevens wijzigen? Lees onderstaande tips om je betaalgegevens te wijzigen. Let op: Je kunt je betaalmethode alleen wijzigen naar de voor jou beschikbare betaalmethode. Log in op Mijn SQR. Ga via het menu rechtsboven naar ‘Wijzig gegevens’. Je komt dan in het overzicht met alle contactgegevens. Klik bij...

Om je inloggegevens van jouw account aan te passen, log je in op Mijn SQR: Scrol naar rechtsboven waar ‘Hoi Jouw naam‘ staat en klik op ‘Wijzig gegevens’. Je komt in het scherm ‘Mijn gegevens’. In het menu ‘Mijn account’ aan de linkerkant van je scherm kun je het wachtwoord wijzigingen...

In het ‘Dashboard’ van ‘mijn.sqr.nl’ kun je zelf een extra contactpersoon toevoegen. Aan ieder contactpersoon kun je dan speciale rechten toekennen, zodat zij toegang hebben tot een specifiek onderdeel binnen ‘mijn.sqr.nl’. Zo kun je de administratie uitsluitend toegang geven tot de facturen en de webdeveloper uitsluitend tot de hosting. Dit doe...

Je kunt als partner bij ons gemakkelijk een bestelling plaatsen voor 1 van je klanten: Ga naar Mijn SQR en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn klanten‘ (rechtsboven op de pagina).  Klik nu onder ‘Acties‘ op het ‘Poppetje‘ icoontje naast de juiste klant: Als je ingelogd bent...

Je kunt als partner gemakkelijk de domeinnamen beheren van jouw klanten: Ga naar Mijn SQR en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn Klanten’ (rechtsboven op de pagina).  Klik nu op ‘Login als deze klant’. Klik nu op ‘Domeinnamen’ -> ‘Mijn domeinnamen’ of op deze knop: Check deze pagina voor alle...

Wat is tweetrapsauthenticatie? Bij tweetrapsauthenticatie, ook wel tweestapsauthenticatie genoemd, wordt jou 2 keer gevraagd om te bewijzen dat jij ‘jij’ bent. Wanneer je ergens inlogt, vul je doorgaans eerst je wachtwoord in. Nadat je het juiste wachtwoord hebt opgegeven, genereer je een specifieke code die via een authenticatie applicatie op...

Je kunt als partner bij ons gemakkelijk een bestelling plaatsen voor 1 van je klanten: Ga naar Mijn SQR en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn klanten’ (rechtsboven op de pagina).  Klik nu op de ‘+’ (rechts boven ‘Acties’) om een nieuwe klant toe te voegen. Vul de tab ‘Algemeen’ en ‘Adres’...

Volg onderstaande stappen om in detail het resource verbruik van jouw klanten te achterhalen. Ga naar Mijn SQR en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn Klanten’ (rechtsboven op de pagina). Klik nu op de ‘Login als deze klant’ knop. Klik nu op ‘Diensten’ en selecteer de juiste dienst Klik nu op...

Wil je met automatische incasso betalen? Lees onderstaande stappen hoe je automatische incasso in kan stellen. Log in op Mijn SQR. Ga via het menu rechtsboven naar Automatische incasso Daarna kom je op de automatische incasso pagina, met aan de linker kant de keus om de Online machtiging te ondertekenen Vul hier de...

Het is gemakkelijk om met Mijn SQR je diensten niet langer te verlengen. Dit doe je als volgt: Log in op Mijn SQR. Klik in het Dashboard op Diensten. Klik op de dienst die je niet meer wilt verlengen. Klik op ‘Beëindig Dit Abonnement’ als je de dienst niet langer wenst te verlengen.

Heb je veel abonnementen en domeinnaam registraties bij SQR.NL met verschillende verleng periodes? Dan is het wellicht handig om de optie verzamelfacturen in te schakelen. Door verzamelfacturen te activeren worden meerdere abonnementen met verschillende verleng data gebundeld in één factuur. Dus heb je een domeinnaam registratie die op 1 januari...

Om je bedrijfsgegevens van jouw account te wijzigen, log je in op Mijn SQR: Zodra je bent ingelogd zie je aan de linkerkant ‘Je gegevens‘ staan. Klik op ‘Gegevens aanpassen’: Je komt in het scherm ‘Mijn gegevens’. Je kunt nu gelijk de gegevens die gewijzigd moeten worden wijzigen.* Om de gemaakte wijzigingen op...

In dit artikel leggen wij je uit hoe je de notificatie instellingen van het hoofdaccount kunt aanpassen. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn wanneer facturen naar een ander e-mailadres gestuurd moeten worden (lees hier hoe je een nieuwe contactpersoon toevoegt) en je diezelfde facturen zelf niet wilt ontvangen. Log in op Mijn...

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30uur

Call us now
Bel direct+31 72 751 34 06

Direct antwoord

Chat
Start nueen chat

Antwoord in 1 minuut

Whatsapp
Whatsapp naar+31 72 751 34 06

Antwoord in 1 minuut

Mail
Stuur eene-mail

Antwoord in 1 uur