Mijn SQR
Wil je jouw betaalgegevens wijzigen? Lees onderstaande tips om je betaalgegevens te wijzigen. Let op: Je kunt je betaalmethode alleen wijzigen naar de voor jou beschikbare betaalmethode. Log in op Mijn SQR. Ga via het menu rechtsboven naar ‘Wijzig gegevens’. Je komt dan in het overzicht met alle contactgegevens. Klik bij...
Om je inloggegevens van jouw account aan te passen, log je in op Mijn SQR: Scrol naar rechtsboven waar ‘Hoi Jouw naam‘ staat en klik op ‘Wijzig gegevens’. Je komt in het scherm ‘Mijn gegevens’. In het menu ‘Mijn account’ aan de linkerkant van je scherm kun je het wachtwoord wijzigingen...
In het Mijn SQR dashboard kun je zelf een extra contactpersoon toevoegen. Aan ieder contactpersoon kun je dan e-mailvoorkeuren aangeven, zodat zij de juiste e-mails ontvangen van SQR.NL. Zo kun je voor de administratie uitsluitend de facturen toe laten sturen en de ontwikkelaar uitsluitend technische e-mails. Dit doe je als volgt:...
Je kunt als partner bij ons gemakkelijk een bestelling plaatsen als 1 van je klanten: Ga naar Mijn SQR en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn klanten‘ (rechtsboven op de pagina): Klik nu onder ‘Acties‘ op het ‘Poppetje‘ icoontje naast de juiste klant: Als je ingelogd bent...
Je kunt als partner gemakkelijk de domeinnamen beheren van jouw klanten: Ga naar Mijn SQR en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn Klanten’ (rechtsboven op de pagina) Klik nu op het poppetje ‘Login als deze klant’: Klik nu op ‘Domeinnamen’ -> ‘Mijn domeinnamen’ Check deze pagina voor alle mogelijkheden qua...
Wat is tweetrapsauthenticatie? Bij tweetrapsauthenticatie, ook wel Multi-Factor Authenticatie of Two Factor Authentication genoemd, wordt jou 2 keer gevraagd om te bewijzen dat jij ‘jij’ bent. Wanneer je ergens inlogt, vul je doorgaans eerst je wachtwoord in. Nadat je het juiste wachtwoord hebt opgegeven, genereer je een specifieke code die via...
Je kunt als partner bij ons gemakkelijk een bestelling plaatsen voor 1 van je klanten: Ga naar Mijn SQR en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn klanten’ (rechtsboven op de pagina): Klik nu op de ‘+’ (rechts boven ‘Acties’) om een nieuwe klant toe te voegen: Vul de tab ‘Algemeen’ en ‘Adres’...
Volg onderstaande stappen om in detail het resource verbruik van jouw klanten te achterhalen. Ga naar Mijn SQR en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn Klanten’ (rechtsboven op de pagina). Klik nu op de ‘Login als deze klant’ knop. Klik nu op ‘Diensten’ en selecteer de juiste dienst Klik nu op...
Wil je met automatische incasso betalen? Lees onderstaand de stappen om automatische incasso in te stellen. Log in op Mijn SQR Klik op ‘Facturatie’ en dan op ‘Stel automatische incasso in’ Vul nu de benodigde gegevens in: Naam: de bankrekeninghouder of gemachtigde IBAN: volledig IBAN rekeningnummer in hoofdletters en zonder spaties...
Volg onderstaande stappen om in Mijn SQR een abonnement te beëindigen. Log in op Mijn SQR Klik in het Dashboard op Diensten Klik op de dienst die je niet meer wilt verlengen Klik in het linkermenu op ‘Beëindig dit abonnement’ Graag horen we waarom je het abonnement wilt beëindigen Indien van toepassing kan...
Heb je veel abonnementen en domeinnaam registraties bij SQR.NL met verschillende verleng periodes? Dan is het wellicht handig om de optie verzamelfacturen in te schakelen. Door verzamelfacturen te activeren worden meerdere abonnementen met verschillende verleng data gebundeld in één factuur. Dus heb je een domeinnaam registratie die op 1 januari...
Om je bedrijfsgegevens van jouw account te wijzigen, log je in op Mijn SQR: Zodra je bent ingelogd zie je aan de linkerkant ‘Je gegevens‘ staan. Klik op ‘Gegevens aanpassen’: Je komt in het scherm ‘Mijn gegevens’. Je kunt nu gelijk de gegevens die gewijzigd moeten worden wijzigen.* Om de gemaakte wijzigingen op...
In dit artikel leggen wij je uit hoe je de notificatie instellingen kunt aanpassen. Er zijn verschillende type notificaties waaruit je kunt kiezen: Algemeen – algemene e-mails, aankondigingen & wachtwoord herinneringen Technisch – order details, welkomst emails Domein – verlengingen, registratie bevestigingen Financieel- facturen & betalingsherinneringen Support – support tickets...
Soms vereist de financiële administratie de aanwezigheid van een PO-nummer of bestelnummer op de factuur. Dit nummer kun je gemakkelijk via het Mijn SQR controlepaneel toevoegen. Mocht dit nummer soms wijzigen, dan kun je dit vóórdat de factuur bij SQR.NL gegenereerd is wijzigen. Een PO nummer toevoegen Bestel of PO...
API toegang aanvragen Om aan de slag te gaan met onze API moet je klant zijn én in het bezit zijn van een API sleutel. Een API sleutel kan je via een support ticket hier aanvragen. API sleutel binnen? Dan kan je aan de slag! Aan de slag Nu je een API...
Je kunt als partner gemakkelijk het wachtwoord waarmee jouw klanten inloggen aanpassen: Ga naar Mijn SQR en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn Klanten’ (rechtsboven op de pagina) Klik nu op ‘Bekijk of bewerk klant gegevens’ Vul bij ‘Wachtwoord’ het nieuwe wachtwoord in.
Je kunt als partner bij ons gemakkelijk een bestelling plaatsen voor 1 van je klanten: Ga naar Mijn SQR en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn klanten‘ (rechtsboven op de pagina) Klik nu onder ‘Acties‘ op het ‘Winkelwagen‘ icoontje naast de juiste klant: Je kunt nu een...
In het Mijn SQR dashboard kun je zelf een contactpersoon verwijderen. Dit doe je als volgt: Log in op Mijn SQR. Klik in het Dashboard aan de linkerkant onder ‘Contacten’ op de contactpersoon die verwijderd moet worden: Klik onderaan het account op ‘Verwijder contact’:
Bij SQR.NL kun je jouw bestelling snel en eenvoudig plaatsen. Na het afrekenen met iDeal of het betalen via overboeking of automatische incasso zal je bestelling ook technisch worden opgeleverd. Wat betekent het opleveren van de bestelling? Voor domeinnamen betekent dit dat de domeinnaam daadwerkelijk wordt geregistreerd, waardoor de besteller...
Met onze API is het mogelijk om de domeinen en DNS onder je eigen account en van je klanten te beheren. Swagger documentatie waar alle features van de API te vinden zijn en waar je kunt testen is te vinden op https://api.sqr.nl/api/documentation De domein en DNS mogelijkheden Het is met...
Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.
Bekijk support artikelen