Mijn SQR

Wil je jouw betaalgegevens wijzigen? Lees onderstaande tips om je betaalgegevens te wijzigen. Let op: Je kunt je betaalmethode alleen wijzigen naar de voor jou beschikbare betaalmethode. Log in op Mijn SQR. Ga via het menu rechtsboven naar ‘Wijzig gegevens’. Je komt dan in het overzicht met alle contactgegevens. Klik bij...

Om je inloggegevens van jouw account aan te passen, log je in op Mijn SQR: Scrol naar rechtsboven waar ‘Hoi Jouw naam‘ staat en klik op ‘Wijzig gegevens’. Je komt in het scherm ‘Mijn gegevens’. In het menu ‘Mijn account’ aan de linkerkant van je scherm kun je het wachtwoord wijzigingen...

In het Mijn SQR dashboard kun je zelf een extra contactpersoon toevoegen. Aan ieder contactpersoon kun je dan speciale rechten toekennen, zodat zij toegang hebben tot een specifiek onderdeel binnen Mijn SQR. Zo kun je de administratie uitsluitend toegang geven tot de facturen en de ontwikkelaar uitsluitend tot de hosting. Dit doe...

Je kunt als partner bij ons gemakkelijk een bestelling plaatsen als 1 van je klanten: Ga naar Mijn SQR en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn klanten‘ (rechtsboven op de pagina): Klik nu onder ‘Acties‘ op het ‘Poppetje‘ icoontje naast de juiste klant: Als je ingelogd bent...

Je kunt als partner gemakkelijk de domeinnamen beheren van jouw klanten: Ga naar Mijn SQR en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn Klanten’ (rechtsboven op de pagina): Klik nu op ‘Login als deze klant’: Klik nu op ‘Domeinnamen’ -> ‘Mijn domeinnamen’ of op deze knop: Check deze pagina voor alle...

Wat is tweetrapsauthenticatie? Bij tweetrapsauthenticatie, ook wel tweestapsauthenticatie of Two Factor Authentication genoemd, wordt jou 2 keer gevraagd om te bewijzen dat jij ‘jij’ bent. Wanneer je ergens inlogt, vul je doorgaans eerst je wachtwoord in. Nadat je het juiste wachtwoord hebt opgegeven, genereer je een specifieke code die via...

Je kunt als partner bij ons gemakkelijk een bestelling plaatsen voor 1 van je klanten: Ga naar Mijn SQR en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn klanten’ (rechtsboven op de pagina): Klik nu op de ‘+’ (rechts boven ‘Acties’) om een nieuwe klant toe te voegen: Vul de tab ‘Algemeen’ en ‘Adres’...

Volg onderstaande stappen om in detail het resource verbruik van jouw klanten te achterhalen. Ga naar Mijn SQR en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn Klanten’ (rechtsboven op de pagina). Klik nu op de ‘Login als deze klant’ knop. Klik nu op ‘Diensten’ en selecteer de juiste dienst Klik nu op...

Wil je met automatische incasso betalen? Lees onderstaand de stappen om automatische incasso in te stellen. Log in op Mijn SQR. Klik op ‘Facturatie’ en dan op Automatische incasso Vul nu de benodigde gegevens in: Naam: de bankrekeninghouder of gemachtigde IBAN: volledig IBAN rekeningnummer zonder spaties BIC: Bijvoorbeeld ABNANL2A, RABONL2U en INGBNL2A Handtekening:...

Volg onderstaande stappen om in Mijn SQR een abonnement te beëindigen. Log in op Mijn SQR. Klik in het Dashboard op Diensten. Klik op de dienst die je niet meer wilt verlengen.  Klik op ‘Beëindig dit abonnement’ Graag horen we waarom je het abonnement wilt beëindigen Indien van toepassing kan je hier aanvinken...

Heb je veel abonnementen en domeinnaam registraties bij SQR.NL met verschillende verleng periodes? Dan is het wellicht handig om de optie verzamelfacturen in te schakelen. Door verzamelfacturen te activeren worden meerdere abonnementen met verschillende verleng data gebundeld in één factuur. Dus heb je een domeinnaam registratie die op 1 januari...

Om je bedrijfsgegevens van jouw account te wijzigen, log je in op Mijn SQR: Zodra je bent ingelogd zie je aan de linkerkant ‘Je gegevens‘ staan. Klik op ‘Gegevens aanpassen’: Je komt in het scherm ‘Mijn gegevens’. Je kunt nu gelijk de gegevens die gewijzigd moeten worden wijzigen.* Om de gemaakte wijzigingen op...

In dit artikel leggen wij je uit hoe je de notificatie instellingen van het (hoofd)account kunt aanpassen. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn wanneer facturen naar een ander e-mailadres gestuurd moeten worden (lees hier hoe je een nieuwe contactpersoon toevoegt) en je diezelfde facturen zelf niet wilt ontvangen. Log in op Mijn...

Soms vereist de financiële administratie de aanwezigheid van een PO-nummer of bestelnummer op de factuur. Dit nummer kun je gemakkelijk via het Mijn SQR controlepaneel toevoegen. Mocht dit nummer soms wijzigen, dan kun je dit vóórdat de factuur bij SQR.NL gegenereerd is wijzigen. Een PO nummer toevoegen Bestel of PO...

Je hebt pas bij ons je nieuwe webhosting besteld en wilt graag starten met het aanmaken van je e-mailadressen en het bouwen van jouw nieuwe website. Dit artikel helpt jou om snel te starten en online succesvol te worden. 1. Aan de slag met je e-mail Bij webhosting van SQR.NL...

Volg onderstaande stappen om je e-mail adressen te beheren. Log in in Mijn SQR Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste abonnement Klik op de knop ‘Login op het Plesk controle paneel’ Klik op ‘Mailaccounts’ Klik op ‘E-mailadres aanmaken’ om een e-mail adres aan te maken. Klik op het e-mailadres als...

API toegang aanvragen Om aan de slag te gaan met onze API moet je klant zijn én in het bezit zijn van een API sleutel. Een API sleutel kan je via een support ticket hier aanvragen . Vermeld in je aanvraag de IP adressen die gebruik zullen maken van de API. API...

Volg onderstaande stappen om een nieuwe website toe te voegen aan je hosting pakket. Dit is alleen mogelijk als je hosting pakket voldoende ruimte beschikbaar heeft. Upgrade je pakket indien er geen voldoende ruimte meer beschikbaar is. Log in in Mijn SQR Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste abonnement Klik op...

Je kunt als partner gemakkelijk het wachtwoord waarmee jouw klanten inloggen aanpassen: Ga naar Mijn SQR en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn Klanten’ (rechtsboven op de pagina) Klik nu op ‘Bekijk of bewerk klant gegevens’ Vul bij ‘Wachtwoord’ het nieuwe wachtwoord in.

Je kunt als partner bij ons gemakkelijk een bestelling plaatsen voor 1 van je klanten: Ga naar Mijn SQR en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens klik je op ‘Mijn klanten‘ (rechtsboven op de pagina) Klik nu onder ‘Acties‘ op het ‘Winkelwagen‘ icoontje naast de juiste klant: Je kunt nu een...

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is geopend tot 18:00 uur

Call us now
Bel direct+31 72 751 34 06

Direct antwoord

Chat
Start nueen chat

Antwoord in 1 minuut

Mail
Stuur eene-mail

Antwoord in 1 uur