Support

We ondersteunen bij SQR.NL verschillende PHP versies en je kunt zelf gemakkelijk de PHP versie van je website aanpassen via Mijn SQR. Hieronder lees je hoe: Log in op Mijn SQR. Ga naar ‘Diensten‘ en klik op ‘Mijn Diensten‘. Klik op het hosting pakket waarvan je de PHP versie wilt wijzigen....

Wanneer jij je domeinnaam bij SQR.NL hebt ondergebracht kun je gemakkelijk een CAA record toevoegen. Lees hieronder hoe je zelf gemakkelijk een CAA record toevoegt. Zo voeg je een CAA record toe aan je domeinnaam Log in op Mijn SQR. Je komt na het inloggen op jouw ‘Dashboard’ terecht. Klik op het tabblad ‘Domeinen’ -> ‘DNS Beheer’ Klik...

Via Mijn SQR kun je zelf snel en eenvoudig een Hosted Exchange bestellen en beheren. Voor een nieuwe Hosted Exchange omgeving heb je een eigen domeinnaam nodig. Je kunt direct een nieuwe domeinnaam bestellen, er wordt gelijk gecontroleerd of het de domeinnaam nog beschikbaar is of je kunt de omgeving...

Via Mijn SQR kun je jouw Hosted Exchange omgeving makkelijk beheren. Je kunt bijvoorbeeld snel een wijziging doorvoeren in de mail stroom, waardoor jouw mails automatisch worden doorgestuurd naar een alternatief adres. Lees hieronder onze uitgebreide handleiding. Mailbox stroom instellingen wijzigen Log in op Mijn SQR. Ga in het ‘Dashboard‘...

Via Mijn SQR kun je jouw Hosted Exchange omgeving makkelijk beheren. Je kunt bijvoorbeeld snel je mailbox vergroten indien deze vol dreigt te raken. Lees hieronder onze uitgebreide handleiding. Mailbox vergroten Log in op Mijn SQR. Ga in het ‘Dashboard‘ naar ‘Diensten‘. Klik op de Hosted Exchange omgeving waarvan je...

Voer de stappen in de onderstaande handleidingen uit om jouw e-mailclient(s) zo te configureren dat je gebruik kunt gaan maken van jouw hosted Exchange Pro mailbox. Mac OS X Mail Mail op Android Mail op BlackBerry Q10 Mail op iPhone, iPad en iPod touch Mail op Windows Phone Microsoft Outlook...

Steeds vaker krijgen we de vraag om domeinnamen te beveiligen middels DNSsec. Maar wat is DNSsec eigenlijk precies? En hoe kun je dit instellen? DNSsec is eigenlijk een uitbreiding op het bestaande DNS protocol en een uitbreiding op de veiligheid van een domeinnaam. Met DNSsec is het niet meer mogelijk om...

In deze handleiding leggen we je uit hoe jij de e-mail van SQR.NL kunt instellen in de gratis Microsoft Outlook app op jouw Android apparaat. Zorg dat je de Microsoft Outlook app geïnstalleerd hebt voordat je aan deze handleiding begint. Klik hier om de app te downloaden. Lees hier hoe...

Gebruik jij e-mail van SQR.NL maar is de domeinnaam ergens anders ondergebracht? Dan raden wij je aan het onderstaande SPF record te activeren. Wil je meer informatie over een SPF record? Lees dan het blog artikel Wat is een SPF record en waarom heb ik dit nodig van collega Maira. "v=spf1...

Wanneer jij je domeinnaam bij SQR.NL hebt ondergebracht kun je gemakkelijk een SPF record toevoegen. Wil je weten wat een SPF record is? Lees dan dit uitgebreide blog artikel van collega Maira. Lees hieronder hoe je zelf gemakkelijk een SPF record toevoegt. Zo voeg je een SPF record toe aan je domeinnaam...

Wil je met automatische incasso betalen? Lees onderstaande stappen hoe je automatische incasso in kan stellen. Log in op Mijn SQR. Ga via het menu rechtsboven naar Automatische incasso Daarna kom je op de automatische incasso pagina, met aan de linker kant de keus om de Online machtiging te ondertekenen Vul hier de...

IPv4 adressen worden steeds schaarser en om die reden is het belangrijk dat je website ook via een IPv6 adres beschikbaar is. Steeds meer hosting partijen ondersteunen IPv6 adressen (net als wij trouwens). Hieronder lees je hoe je een IPv6 adres kan toevoegen aan de DNS van je domeinnaam. Zo...

In een e-mail handtekening kan jij je e-mails afsluiten met je naam en contact informatie. Uiteraard kan de handtekening ook gebruikt worden om je website to promoten of te voorzien van een leuke quote. Het is wel zo makkelijk dat deze informatie automatisch aan je uitgaande e-mail toegevoegd wordt. Waar...

Een DKIM record ziet er ingewikkeld uit maar bestaat eigenlijk maar uit twee delen. Het subdomein en het doel waarbij het doel tussen quotes opgeslagen moet worden. Wanneer jij je domeinnamen bij SQR.NL hebt ondergebracht kun je gemakkelijk een DKIM record toevoegen. Lees hieronder hoe je dat doet. Zo voeg...

Het komt wel eens voor dat, ondanks de strenge spam policy, er alsnog een spam e-mail doorgelipt. Dit kan te maken hebben met een nieuwe methode die wordt gebruikt om spam te verzenden. Om te voorkomen dat je lastig gevallen wordt met meerdere van dit soort e-mails is het mogelijk om de...

Je kunt jouw SQR.NL e-mail in een paar stappen koppelen aan jouw eigen Outlook live (voorheen Hotmail) account. Zo kun je altijd en overal jouw mail uitlezen en verzenden. Volg de stappen in deze handleiding om jouw mail in te stellen in Outlook Live: Zorg dat je al bent ingelogd op...

Onderstaand vind je de veel gestelde vragen omtrent de migratie van jouw hostingomgeving naar de nieuwe veiligere server van SQR.NL Uit welke stappen bestaat de migratie? We maken samen met jou een afspraak (niet op locatie). Je ontvangt van ons de gegevens van je nieuwe hostingomgeving. Waar je de DNS...

Je kunt je Online Opslag gemakkelijk koppelen aan je Synology NAS server. In dit artikel leggen we je uit hoe je dit kunt doen. Om je Synology NAS te synchroniseren met Online Opslag gebruik je Cloud Sync van Synology. Meld je je via je browser aan bij DSM, het besturingssysteem van Synology. Open de Cloud Sync-gebruikersinterface...

In deze handleiding vind je de algemene instellingen voor jouw SQR.NL mailbox. Uiteraard hebben we ook handleidingen geschreven voor verschillende e-mail programma’s: Android, Apple mail, Gmail, iPhone en iPad, Outlook 2010, Outlook 2013, Outlook 2016, Outlook 2016 voor Mac en Thunderbird. Inkomende e-mail (POP of IMAP) Ophalen van e-mail vanuit een e-mail...

Via Mijn SQR kun je jouw Hosted Exchange omgeving makkelijk beheren. Je kunt bijvoorbeeld snel een automatisch gegenereerd veilig wachtwoord wijzigen van een bepaalde mailbox. Dit is handig als je een algemeen e-mailadres gebruikt en de medewerker die deze voorheen beheerde niet meer werkzaam is. Lees hieronder onze uitgebreide handleiding....

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30uur

Call us now
Bel direct+31 72 751 34 06

Direct antwoord

Chat
Start nueen chat

Antwoord in 1 minuut

Whatsapp
Whatsapp naar+31 72 751 34 06

Antwoord in 1 minuut

Mail
Stuur eene-mail

Antwoord in 1 uur