de uitgaande verbindingslimieten van een gebruiker aanpassen

Voor iedere aangemaakte SMTP gebruiker gelden door ons ingestelde standaard uitgaande verbindingslimieten. Voor deze uitgaande verbindingslimieten geldt een Fair Use policy per dag. Meer versturen mag maar wanneer er overlast veroorzaakt word zal de gebruiker, afhankelijk van de oorzaak, voor korte of langere tijd door ons geblokkeerd worden.

Als leidraad en als bovenste limiet kan je de maand limiet gebruiken die je kan vinden in de kolom “Maximum E-mails” op onze EDS landingspagina. Aan de andere kant adviseren we niet meer dan 1 e-mail per seconde bij ons af te leveren.

Een voorbeeld: In het geval van E-mail Delivery Service 125K geldt een Fair Use van 125.000 uitgaande e-mail berichten per maand. Aan de andere kant geldt een Fair Use limiet van 1 e-mail per seconde, ofwel 3600 e-mails per uur. Het duurt dan op z’n minst 35 uur om de 125k e-mails af te leveren.

de uitgaande verbindingslimieten van een gebruiker aanpassen

  1. Log in op Mijn Hosting
  2. Klik op ‘Diensten’
  3. Klik op het juiste Inkomende én uitgaande Antispam en Antivirus abonnement
  4. Klik op de knop ‘Ga naar Spam Experts controle paneel’
  5. Klik op ‘Gebruikers beheren’ onder ‘Uitgaand’
  6. Klik op ‘bewerken’ voor de betreffende gebruiker
  7. Pas de ‘verbindingslimieten’ naar wens aan

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen