de uitgaande verbindingslimieten van een gebruiker aanpassen

Voor iedere gebruiker gelden door ons ingestelde standaard uitgaande verbindingslimieten. Voor deze uitgaande verbindingslimieten geldt een Fair Use policy van 2500 uitgaande e-mails per dag. Meer versturen mag maar wanneer er overlast veroorzaakt word zal de gebruiker, afhankelijk van de oorzaak, voor korte of langere tijd door ons geblokkeerd worden.

de uitgaande verbindingslimieten van een gebruiker aanpassen

  1. Log in op Mijn SQR
  2. Klik op ‘Diensten’
  3. Klik op het juiste Inkomende én uitgaande Antispam en Antivirus abonnement
  4. Klik op de knop ‘Ga naar Spam Experts controle paneel’
  5. Klik op ‘Gebruikers beheren’ onder ‘Uitgaand’
  6. Klik op ‘bewerken’ voor de betreffende gebruiker
  7. Pas de ‘verbindingslimieten’ naar wens aan

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen