Domeinnaam aan Hosted Exchange omgeving toevoegen

Je kunt gemakkelijk (en kosteloos!) extra domeinen toevoegen aan je Hosted Exchange omgeving. Lees hieronder hoe je dat in een paar stappen doet.

Een extra domein toevoegen

  1. Log in op Mijn Hosting
  2. Ga in het ‘Dashboard‘ naar ‘Diensten
  3. Klik op de Hosted Exchange omgeving waaraan je de extra domeinnaam wilt toevoegen
  4. Klik op ‘Naar Controle Paneel
    Er wordt een nieuw tabblad geopend waar je jouw Exchange omgeving kunt beheren
  5. Ga naar ‘Service Beheerder‘ -> ‘Exchange Hosting‘ -> ‘Accounts
  6. Klik op ‘Beheer‘ achter de juiste Hosted Exchange Werkgroep
  7. Klik op ‘Mail Domeinen’
  8. Vul in het veld achter ‘Nieuw smtp domein toevoegen’ de domeinnaam in die je wilt toevoegen en geef aan of dit vanaf nu het standaard domein wordt voor nieuwe mailboxen
  9. Kies bij ‘Type’ voor Authoritative, External Relay of Internal Relay
  10. Klik op ‘Nieuw domein toevoegen’ om je wijzigingen op te slaan

Je kunt nu nieuwe mailboxen aanmaken met de zojuist toegevoegde domeinnaam. Zorg er wel voor de de DNS van de toegevoegde domeinnaam correct is ingesteld. Anders wordt de mail niet afgeleverd op de exchange server.

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is geopend tot 18:00 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen