Hoe voeg ik mijn mail toe aan Thunderbird?

Het instellen van je mailaccount in ‘Thunderbird’ is eenvoudig en snel te verzorgen. Hieronder vind je het stappenplan:

  1. Open het ‘Thunderbird’ mailprogramma.
  2. Klik op de 3 strepen aan de rechterkant -> ‘Nieuw bericht’ -> ‘Bestaande e-mailaccount’.
    Thunderbird
  3. Vul de accountnaam, het e-mailadres en het wachtwoord in en klik op ‘Doorgaan’.
  4. Klik op ‘Handmatige configuratie’.
  5. Selecteer bij ‘Inkomend’: POP3:
    • Hostnaam: De servernaam van je hostingpakket. Deze kun je vinden in Mijn SQR onder ‘Diensten’ -> Selecteer het juiste pakket -> ‘Hosting informatie’
    • Poort: 110
    • SSL: SSL/TLS
    • Authenticatie: ‘Normaal wachtwoord’
  6. Bij uitgaand vul je het volgende in:
    • Hostnaam: De servernaam van je hostingpakket. Deze kun je vinden in Mijn SQR onder ‘Diensten’ -> Selecteer het juiste pakket -> ‘Hosting informatie’
    • Poort: 465
    • SSL: SSL/TLS
    • Authenticatie: ‘Normaal wachtwoord’
  7. Klik op ‘Opnieuw testen/Gereed’.
  8. Jouw mailaccount is nu gereed voor gebruik.

 

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08.30

Call us now
Bel direct+31 72 751 34 06

Direct antwoord

Chat
Start nueen chat

Antwoord in 1 minuut

Whatsapp
Whatsapp naar+31 72 751 34 06

Antwoord in 1 minuut

Mail
Stuur eene-mail

Antwoord in 1 uur