Hoe stel ik mijn Exchange Light mail in op mijn iPhone of Ipad?

Voer de stappen in de onderstaande handleiding uit om jouw e-mailclient zo te configureren, dat je gebruik kunt gaan maken van jouw Hosted Exchange Light mailbox.

  1. Open ‘Instellingen’.
  2. Ga naar ‘E-mail, contacten, agenda’s’.
  3. Klik op ‘Nieuwe account’.
  4. Klik op ‘Anders’.
  5. Klik op ‘Voeg mailaccount toe’.
  6. Vul bij ‘Naam’ in: Jouw naam.
  7. Vul bij ‘E-mail’ in: Jouw e-mailadres.
  8. Vul bij ‘Wachtwoord’ in: Jouw wachtwoord.
  9. Vul bij ‘Beschrijving’ in: Exchange Light.
  10. Klik op ‘Volgende’.
  11. Selecteer ‘IMAP’.
  12. Vul bij ‘Server inkomende post’ bij ‘Hostnaam’ outlook-exchange-login.net in:
  13. Vul bij ‘Gebruikersnaam’ in: Jouw SMTP gebruikersnaam: Hier vind je welke gebruikersnaam je moet invullen
  14. Jouw wachtwoord staat al ingevuld.
  15. Vul bij ‘Server uitgaande post’ bij ‘Hostnaam’ outlook.exchange-login.net in:
  16. Vul bij ‘Gebruikersnaam’ in: Jouw SMTP gebruikersnaam: Hier vind je welke gebruikersnaam je moet invullen
  17. Vul bij ‘Wachtwoord’ in: Jouw wachtwoord.
  18. Klik op ‘Volgende’.
  19. De iPhone/iPad zal nu jouw account controleren.
  20. Wanneer je ‘Notities’ niet wilt synchroniseren kun je dat hier instellen.
  21. Klik op ‘Bewaar’.
  22. Jouw mailbox is nu klaar voor gebruik.

Krijg je een foutmelding tijdens het configureren? Controleer hier of je de juiste gegevens gebruikt.

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is geopend tot 18:00 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen