Hoe stel ik mijn Exchange Pro mail in op mijn iPhone of iPad?

Je kunt jouw Hosted Exchange Pro op ieder gewenst apparaat installeren. Zo ook op jouw iPhone of iPad. Zo ben je altijd en vanaf iedere locatie online bereikbaar om zaken te doen en online succesvol te worden. Ook jouw afspraken met je (potentiële) klanten kun je via jouw iPhone bekijken en inplannen. Net als het opzoeken van jouw contacten.

Let op onderstaande stappen zijn wel van de nieuwste IOS en kan mogelijk iets afwijken van oudere modellen.

Mail configureren

  1. Ga naar ‘Instellingen’
  2. Ga naar ‘Wachtwoorden en Accounts’
  3. Klik op ‘Nieuwe account’
  4. Selecteer type ‘Exchange’
  5. Vul bij ‘E-mail’ in: jouw e-mailadres
  6. Vul bij ‘Beschrijving’ in: Exchange (of iets anders naar keuze)
  7. Klik op ‘Volgende’
  8. Je krijgt nu een melding over het inloggen, kies je voor ‘Log in’
  9. Het ‘E-mail’ veld is al ingevuld
  10. Vul bij ‘Wachtwoord’ in: jouw wachtwoord
  11. Vul bij ‘Beschrijving’ in: Exchange (of iets anders naar keuze)
  12. Vul bij ‘Server’: ‘outlook.exchange-login.net’ in
  13. ‘Domein’ kun je leeglaten
  14. Vul bij ‘Gebruikersnaam in: jouw e-mailadres
  15. Klik op ‘Volgende’
  16. Klik op ‘Bewaar’
  17. Vervolgens geef je aan wat je wilt synchroniseren, dit kun je zelf kiezen
  18. Klik op ‘Bewaar’
  19. Jouw e-mail is gereed voor gebruik

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen