Hoe stel ik mijn Exchange Pro mail op mijn Windows Phone in?

Je kunt jouw op ieder gewenst apparaat installeren. Zo ook op jouw Windows telefoon. Zo ben je altijd en vanaf iedere locatie online bereikbaar om zaken te doen en online succesvol te worden. Ook jouw afspraken met je (potentiële) klanten kun je via jouw mobiele Windows apparaat bekijken en inplannen. Net als het opzoeken van jouw contacten.

Systeemeisen:

  • Minimaal Windows Phone 6.
  • Hosted Exchange Pro mailbox.

Zorg dat je aan bovenstaande systeemeisen voldoet.

  • Bij ‘Start’ veeg je naar links naar de lijst ‘App’, selecteer ‘Instellingen’ en daarna ‘E-mail + accounts’.
  • Selecteer ‘Een account toevoegen’ > ‘Outlook’.
  • Geef jouw e-mailadres en wachtwoord op en selecteer ‘Aanmelden’. Windows Phone zal nu proberen jouw e-mailaccount automatisch te configureren. Als de configuratie met succes wordt voltooid, ga verder met stap 7.
  • Als je het bericht ‘Controleer uw gegevens en probeer het opnieuw’ te zien krijgt, heb je mogelijk jouw wachtwoord verkeerd ingevoerd. Controleer of je het juiste e-mailadres en wachtwoord hebt ingevoerd. Tijdens deze fase hoef je geen waarden op te geven voor ‘Gebruikersnaam’ en ‘Domein’. Selecteer ‘Aanmelden’. Als de configuratie met succes wordt voltooid, ga je verder met stap 7.
  • Als jouw e-mailaccount niet automatisch kan worden ingesteld, zie je het bericht ‘We konden uw instellingen niet vinden’. Selecteer ‘Geavanceerd’. Je moet de volgende gegevens invoeren:
  • ‘E-mailadres’: Dit is het volledige e-mailadres, bijvoorbeeld ‘voornaam.achternaam@sqr.nl’.
  • ‘Wachtwoord’: Dit is het wachtwoord voor jouw e-mailaccount.
  • ‘Gebruikersnaam’: Dit is jouw volledige e-mailadres, bijvoorbeeld: ‘voornaam.achternaam@sqr.nl’.
  • ‘Domein’: Dit is het gedeelte van jouw e-mailadres na het @-teken, bijvoorbeeld: ‘sqr.nl’.
  • ‘Server’: outlook.exchange-login.net
  • ‘Selecteer’: ‘Alle instellingen tonen’ en zorg ervoor dat het vakje ‘Server vereist gecodeerde (SSL) verbinding’ is geselecteerd.
  • Selecteer ‘Aanmelden’.
  • Selecteer ‘OK’ als Exchange ActiveSync vraagt om beleidsregels af te dwingen of een wachtwoord in te stellen.
  • Jouw e-mail is gereed voor gebruik

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen