Hoe stel ik mijn Zimbra Light mail in Windows Live mail in?

Voer de stappen in de onderstaande handleiding uit om jouw e-mailclient zo te configureren, dat je gebruik kunt gaan maken van jouw Hosted Zimbra Light mailbox.

  1. Open ‘Windows Live Mail’.
  2. Klik linksboven op de ‘blauwe knop’.
  3. Ga naar ‘Opties’.
  4. Klik op ‘E-mailaccounts’.
  5. Klik op ‘Toevoegen’.
  6. Selecteer ‘E-mailaccount’.
  7. Klik op ‘Volgende’.
  8. Vul bij ‘E-mailadres’ in: Jouw e-mailadres.
  9. Vul bij ‘Wachtwoord’ in: Jouw wachtwoord.
  10. Zorg dat ‘Dit wachtwoord onthouden’ is aangevinkt.
  11. Vul bij ‘Schermnaam voor verzonden berichten’ in: Jouw naam.
  12. Klik op ‘Volgende’.
  13. Selecteer bij ‘Servertype’: IMAP.
  14. Vul bij ‘Serveradres’ (inkomende e-mail) in: ‘zimbra-login.net’.
  15. Plaats een vinkje bij ‘Vereist een beveiligde verbinding (SSL)’.
  16. Zorg dat bij ‘Verifiëren met’ staat geselecteerd: Niet-versleutelde tekst.
  17. Vul bij ‘Gebruikersnaam’ in: Uw e-mailadres.
  18. Vul bij ‘Serveradres’ (uitgaande e-mail) in: ‘zimbra-login.net’.
  19. Vul bij ‘Poort’ (uitgaande e-mail) in: 587.
  20. Plaats een vinkje bij ‘Vereist een beveiligde verbinding (SSL)’.
  21. Plaats een vinkje bij ‘Vereist verificatie’.
  22. Jouw e-mail is gereed voor gebruik.

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Call us now
Bel direct+31 72 751 34 06

Direct antwoord

Chat
Start nueen chat

Antwoord in 1 minuut

Whatsapp
Whatsapp naar+31 72 751 34 06

Antwoord in 1 minuut

Mail
Stuur eene-mail

Antwoord in 1 uur