ip adres autoriseren om gebruik te maken van de uitgaande spamfilter

Wanneer je gebruik wilt maken van de uitgaande Antispam en Antivirus Service kan je op twee manieren e-mail versturen.
In onderstaand artikel leggen wij je uit hoe je een IP adres kunt autoriseren om gebruik te maken van de uitgaande spamfilter.
Wil je gebruik maken van een SMTP gebruikersnaam en wachtwoord? Lees dan dit artikel.

Benodigdheden:

  • Het toe te voegen IP adres
  • Logingegevens Mijn SQR

Een IP adres autoriseren voor de uitgaande spamfilter

  1. Log in op Mijn SQR
  2. Klik op ‘Diensten’
  3. Klik op het juiste Inkomende én uitgaande Antispam en Antivirus abonnement
  4. Klik op de knop ‘Ga naar Spam Experts controle paneel’
  5. Klik op Gebruikers beheren onder ‘Uitgaand’

Vul nu het IP adres in in het veld ‘IP adres (optioneel met een subnet)’ en de domeinnaam waar het IP adres bij hoort.
Sla de wijzigingen op met de knop ‘Toevoegen en instellen’.

In principe is de uitgaande gebruiker nu gereed voor gebruik!
Lees dit artikel om meer te leren over de geavanceerde gebruikersinstellingen of dit artikel om je mail server te configureren om e-mail te versturen via de uitgaande spamfilter.

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen