Nieuwe Hosted Zimbra werkgroep bestellen

Je kunt zelf snel en eenvoudig een nieuwe Hosted Zimbra bestellen. Voor een nieuwe Hosted Zimbra omgeving heb je een eigen domeinnaam nodig. Je kunt tijdens het plaatsen van je bestelling een nieuwe domeinnaam bestellen of een bestaande domeinnaam verhuizen.

Lees hieronder de stappen om Zimbra Open Source te bestellen:

Zimbra Open Source bestellen

  1. Ga naar Zimbra bestellen
  2. Kies op deze pagina het gewenste aantal mailboxen die je wilt bestellen
  3. Als je tevreden bent met je keuze klik je op ‘Bestellen’
  4. Kies nu of je een nieuwe domeinnaam wilt registreren, een domeinnaam wilt verhuizen of een bestaande domeinnaam wilt gebruiken en in eigen beheer wilt houden.
  5. Controleer de bestelling en klik vervolgens op ‘Ik ga bestellen’
    Je kunt nu een nieuw account aanmaken of inloggen op een bestaand account.
  6. Selecteer daarna de juiste betaalmethode en klik op ‘Afrekenen’ om de bestelling in te dienen.

Gefeliciteerd, je hebt zojuist een Hosted Zimbra bestelling geplaatst! De mailomgeving wordt technisch in orde gemaakt en zal daarna via Mijn Hosting te beheren zijn. Je ontvangt een bevestiging zodra je omgeving gereed is.

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is geopend tot 18:00 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen