Nieuwe Hosted Zimbra werkgroep bestellen
Via Mijn SQR kun je zelf snel en eenvoudig een Hosted Zimbra bestellen en beheren. Voor een nieuwe Hosted Zimbra omgeving heb je een eigen domeinnaam nodig. Je kunt direct een nieuwe domeinnaam bestellen, er wordt gelijk gecontroleerd of het de domeinnaam nog beschikbaar is of je kunt de omgeving op een bestaande domeinnaam bestellen. Lees hieronder onze uitgebreide handleiding.
Hosted Zimbra omgeving bestellen
- Log in op Mijn SQR.
- Ga naar ‘E-mail‘ -> ‘Hosted Zimbra Werkgroep‘.
- Klik op ‘Bestellen‘ bij het Hosted Zimbra Werkgroep pakket.
- Kies de gewenste domeinnaam via de volgende drie opties:
– Ik wil een nieuwe domeinnaam registreren
– Ik wil mijn domeinnaam verhuizen
– Ik wil gebruik maken van een bestaande domeinnaam - Vul je domeinnaam (zonder www ervoor) in.
- Klik vervolgens op ‘Controleer‘.
Bij een nieuw domein kom je in onze domeinchecker terecht waar je de juiste domeinnaam kunt kiezen. - Er verschijnt een overzicht met ons aanbod. Bij de ‘Configureerbare opties‘ kun je de gewenste aantallen mailboxen aangeven:
- Als je tevreden bent met je keuze klik je op ‘Doorgaan‘.
- Controleer de bestelling en klik vervolgens op ‘Ik ga bestellen‘.
- Selecteer de juiste betaalmethode en klik op ‘Afrekenen‘ om de bestelling in te dienen.
Gefeliciteerd, je hebt zojuist jouw Hosted Zimbra bestelling geplaatst. De mailomgeving wordt technisch in orde gemaakt en zal daarna via Mijn SQR te beheren zijn. Het uitrollen van deze omgeving kan even duren, omdat er verschillende technische koppelingen met de server gemaakt moeten worden. De status kun je bijhouden via het controle paneel.