Support

Het komt wel eens voor dat er spam door ons spamfilter heen glipt. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met een nieuwe methode die wordt gebruikt om spam te verzenden, waardoor de systemen deze e-mail nog niet als spam herkennen. Jij kan helpen om onze systemen, en andere anti-spam systemen...

DKIM stel je per e-mail leverancier in, in de DNS van een domeinnaam. Maak je bijvoorbeeld gebruik van een mailbox van Hosting.NL en een e-mail marketing tool als Mailerlite of Mailchimp dan stel je DKIM twee maal in. Gebruik je Hosting.NL’s mailserver? Dan is DKIM (in de meeste gevallen) al...

In een e-mail handtekening kan jij je e-mails afsluiten met je naam en contact informatie. Uiteraard kan de handtekening ook gebruikt worden om je website to promoten of te voorzien van een leuke quote. Het is wel zo makkelijk dat deze informatie automatisch aan je uitgaande e-mail toegevoegd wordt. Waar...

IPv4 adressen worden steeds schaarser en om die reden is het belangrijk dat je website ook via een IPv6 adres beschikbaar is. Steeds meer hosting partijen ondersteunen IPv6 adressen (net als wij trouwens). Hieronder lees je hoe je een IPv6 adres kan toevoegen aan de DNS van je domeinnaam. IPv6...

Wil je met automatische incasso betalen? Lees onderstaand de stappen om automatische incasso in te stellen. Om Automatische Incasso in te stellen controleren wij je identiteit met behulp van een eenmalige betaling van € 0.01. Let op: Reeds openstaande facturen moeten met een andere betaalmethode voldaan worden. Log in op Mijn...

Wanneer jij je domeinnaam bij Hosting.NL hebt ondergebracht kun je gemakkelijk een DNS TXT record toevoegen. Meestal wordt dit type gebruikt voor een SPF, DKIM of DMARC DNS record. Wil je weten wat een SPF record is? Lees dan dit uitgebreide blog artikel van collega Maira. Lees hieronder hoe je zelf...

Gebruik jij e-mail van Hosting.NL maar is de domeinnaam ergens anders ondergebracht? Dan raden wij je aan het onderstaande SPF record te activeren. Wil je meer informatie over een SPF record of weten wat het überhaupt is? Lees dan het blog artikel Wat is een SPF record en waarom heb ik...

In deze handleiding leggen we je uit hoe jij de e-mail van Hosting.NL kunt instellen in de gratis Microsoft Outlook app op jouw Android apparaat. Zorg dat je de Microsoft Outlook app geïnstalleerd hebt voordat je aan deze handleiding begint. Klik hier om de app te downloaden. Lees hier hoe...

Alle bij Hosting.NL nieuw geregistreerde domeinnamen zijn automatisch beveiligd middels DNSSEC. Ben je al lang klant bij Hosting en heb je al jaren jouw domeinnaam bij Hosting.NL die je ook graag wilt beveiligen met DNSSEC? Volg dan onderstaande stappen om DNSSEC in te schakelen. Ben je benieuwd wat DNSSEC precies...

Via Mijn Hosting kun je jouw Hosted Exchange omgeving makkelijk beheren. Je kunt bijvoorbeeld snel een wijziging doorvoeren in de mail stroom, waardoor jouw mails automatisch worden doorgestuurd naar een alternatief adres. Lees hieronder onze uitgebreide handleiding. Mailbox stroom instellingen wijzigen Wil je doorsturen naar een extern adres? Volg dan...

Wanneer jij je domeinnaam bij Hosting.NL hebt ondergebracht kun je gemakkelijk een CAA record toevoegen. Lees hieronder hoe je zelf gemakkelijk een CAA record toevoegt. Zo voeg je een CAA record toe aan je domeinnaam Log in op Mijn Hosting Klik nu op direct in het Dashboard op ‘Domeinnamen’ Of in het menu...

Volg onderstaande stappen om in Mijn Hosting een abonnement te beëindigen/opzeggen. Log in op Mijn Hosting Klik in het Dashboard op Diensten Klik op de dienst die je niet meer wilt verlengen Klik in het linkermenu op ‘Beëindig dit abonnement’ Graag horen we waarom je het abonnement wilt beëindigen Indien van toepassing kan...

Je kunt gemakkelijk (en kosteloos!) extra domeinen toevoegen aan je Hosted Exchange omgeving. Lees hieronder hoe je dat in een paar stappen doet. Een extra domein toevoegen Log in op Mijn Hosting Ga in het ‘Dashboard‘ naar ‘Diensten‘ Klik op de Hosted Exchange omgeving waaraan je de extra domeinnaam wilt...

Via Mijn Hosting kun je jouw Hosted Exchange omgeving makkelijk beheren. Je kunt bijvoorbeeld gemakkelijk de hoeveelheid beschikbare mailboxen aanpassen. Mailbox vergroten Log in op Mijn Hosting. Ga in het ‘Dashboard‘ naar ‘Diensten‘. Klik op de Hosted Exchange omgeving waarvoor je de hoeveelheid beschikbare mailboxen wilt aanpassen Klik in het...

Via Mijn Hosting kun je jouw Hosted Exchange omgeving makkelijk beheren. Je kunt bijvoorbeeld snel rechten van een bepaalde mailbox wijzigen zodat je met jouw mailbox toegang hebt. Dit is handig als je naast jouw eigen mailbox ook een algemene mailbox moet kunnen uitlezen. Door de rechten van die mailbox...

Via Mijn Hosting kun je jouw Hosted Exchange omgeving makkelijk beheren. Je kunt bijvoorbeeld een bestaand e-mailadres ontkoppelen en toevoegen aan een algemeen e-mailadres. Dit is handig als er een medewerker weggaat en de mailbox moet worden opgeheven, maar je geen mail wilt verliezen als hier toch nog door klanten...

Via Mijn Hosting kun je jouw Hosted Exchange omgeving makkelijk beheren. Je kunt bijvoorbeeld een bestaand e-mailadres vergrendelen. Dit is handig als er een medewerker weggaat, maar je nog geen tijd hebt om een export van de bestaande mailbox te maken. Om te voorkomen dat klanten nog actief mailen naar...

Door een update van Microsoft voor Outlook van Microsoft365, Outlook 2016 en Outlook 2019 is er een bug ontstaan die het volgende probleem veroorzaakt: Outlook blijft vragen om te verbinden met een Microsoft/outlook.com adres Dit probleem komt voornamelijk voor doordat Microsoft verwacht dat er met een M365 adres verbinding wordt...

In onze kennisbank hebben we een uitleg geschreven over de verschillende validatie methoden. In dit bericht hebben we het over het toevoegen van een CNAME record in de DNS van jouw domeinnaam. Als jouw domeinnaam bij Hosting.NL in beheer is, dan zullen wij het CNAME record voor je toevoegen. Heb...

Heb je veel abonnementen en domeinnaam registraties bij Hosting.NL met verschillende verleng periodes? Dan is het wellicht handig om de optie verzamelfacturen in te schakelen. Door verzamelfacturen te activeren worden meerdere abonnementen met verschillende verleng data gebundeld in één factuur. Dus heb je een domeinnaam registratie die op 1 januari...

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen