Veel gestelde vragen over onze filter van SpamExperts

Bieden jullie ook abonnementen met admin toegang aan?

Jazeker. Maar niet met onze standaard pakketten. Met de standaard pakketten heb je toegang tot een enkele domeinnaam als domeingebruiker en geen ‘admin toegang’ tot het SpamExperts Dashboard.
Wil je meerdere domeinen tegelijk kunnen beheren of wil je om een andere reden ‘admin toegang’? Overweeg dan onze 25+ abonnementen. Met deze abonnementen heb je volledige ‘admin toegang’ tot het SpamExperts Dashboard en kan je gebruik maken van de functionaliteit voor de inkomende én uitgaande e-mail.

Kunnen we klanten op domein-niveau en/of zelfs op e-mailaccount niveau toegang geven?

Jazeker, dat kan. Met alle type abonnementen kan jij jouw klant toegang geven op domein of e-mail adres niveau.

Kunnen we klanten voorzien van spam-rapporten?

Jazeker. Je kunt deze periodieke rapporten instellen voor de inkomende en/of uitgaande e-mail.

Kunnen we de striktheid van de filtering (per domein) instellen?

Jij en je klant hebben de volledige controle over de beveiligingsinstellingen.

Staan alle servers in Nederland en wordt alle data opgeslagen in Nederland?

Jazeker. 100%.

Zijn jullie SpamExperts servers redundant uitgevoerd?

Het platform bestaat – op dit moment –  uit drie servers die elkaars rol over kunnen nemen. De servers leven virtueel in een HA set-up op ons VMware platform in GlobalSwitch en Equinix te Amsterdam.

Hebben jullie SpamExperts servers vaste IP-adressen?

De servers hebben vaste ip adressen die de inkomende e-mail afleveren op de bestemming (ipv4 en ipv6). Deze veranderen niet.
Indien van de uitgaande variant gebruik wordt gemaakt kan het zijn dat we soms nieuwe IP-adressen toevoegen. Qua SPF is het belangrijk dat klanten spf.hosting.nl of spf.antispam-login.net gebruiken.

Is de omgeving volledig whitelabel?

De omgeving is volledig whitelabel. Het dashboard kan benaderd worden via deze link en de MX records zijn eveneens whitelabel: mx1.antispam-login.net en mx2.antispam-login.net

Is het ook mogelijk om van een eigen domeinnaam voor de MX-records gebruik te maken?

Dit is in technische zin mogelijk maar deze set-up wordt niet door ons aangeraden.

Kunnen we een verwerkersovereenkomst met jullie afsluiten?

Uiteraard, graag zelfs! Vul dit document in en stuur deze per e-mail naar support.

Wat is de looptijd van de overeenkomst?

De looptijd is afhankelijk van de betaaltermijn. Voor de standaard pakketten is per kwartaal en per jaar mogelijk. Voor de 25+ abonnementen is per maand, kwartaal of jaar mogelijk.

Hoe snel kunnen wij aan de slag?

Nadat je bestelling geplaatst en afgerekend is wordt de omgeving direct afgeleverd en kan je aan de slag.

Kan een klant zelf alle instellingen wijzigen of kunnen we dit nog beperken?

Met de 25+ abonnementen kun je als admin alle machtigingen van domein en e-mail gebruikers beheren (klik voor een voorbeeld)

Als een losse klant naast het inkomende filter ook van het uitgaande filter gebruik wenst te maken, is dat mogelijk?

Jazeker. Een abonnement kan aangepast worden zodat de uitgaande filter toegevoegd of verwijderd wordt.

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen