Antispam Service

Het komt wel eens voor dat, ondanks de strenge spam policy, er alsnog een spam e-mail doorgelipt. Dit kan te maken hebben met een nieuwe methode die wordt gebruikt om spam te verzenden. Om te voorkomen dat je lastig gevallen wordt met meerdere van dit soort e-mails is het mogelijk om de...

Wanneer je gebruik wilt maken van de uitgaande Antispam en Antivirus Service kan je op twee manieren e-mail versturen. In onderstaand artikel leggen wij je uit hoe je een IP adres kunt autoriseren om gebruik te maken van de uitgaande spamfilter. Wil je gebruik maken van een SMTP gebruikersnaam en wachtwoord?...

Benodigdheden: Je dient eerst het IP adres te whitelisten (lees hier hoe) of een SMTP gebruiker aan te maken (lees hier hoe) Je kunt de Uitgaande Antispam en Antivirus service gebruiken als een smarthost relay om de uitgaande e-mail van jouw e-mail server te routeren. Met onderstaande documentatie configureer je de...

Wanneer je gebruik wilt maken van de inkomende Antispam en Antivirus Service dien je de route in te stellen die e-mail moet nemen. Lees hieronder hoe je in enkele stappen hoe je deze route instelt. Een route instellen voor inkomende e-mail Log in op Mijn SQR Klik op ‘Diensten’ Klik op het...

Wanneer je gebruik wilt maken van onze uitgaande Antispam en Antivirus Service dien je allereerst een uitgaande gebruiker toe te voegen. Wanneer je dat gedaan hebt kan je de uitgebreide instellingen van een uitgaande gebruiker configureren. In dit artikel leggen wij je uit wat de mogelijkheden zijn! Let op: Onderstaande...

Wanneer je gebruik wilt maken van onze uitgaande Antispam en Antivirus Service kan je op twee manieren e-mail versturen. In onderstaand artikel leggen wij je uit hoe je e-mail kunt versturen met behulp van een SMTP gebruikersnaam en wachtwoord. Wil je een IP adres autoriseren om gebruik te maken van...

Als je website niet bij ons ondergebracht is kan het zijn dat e-mail dat door je website verstuurd wordt niet altijd goed afgeleverd kan worden bij de ontvanger. Zo kan het bijvoorbeeld gebeuren dat jij en je klant na een bestelling in je webshop geen order bevestiging ontvangen, super vervelend...

Op de ‘log search’ pagina in het SpamExperts controle paneel worden er allerlei statussen aan e-mails gegeven. Hieronder beschrijven we de meest voorkomende statussen waar wij vragen over krijgen. Heb je evengoed nog vragen? Neem dan contact met ons op. Bounced De e-mail is retour afzender gegaan en kan niet...

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Call us now
Bel direct+31 72 751 34 06

Direct antwoord

Chat
Start nueen chat

Antwoord in 1 minuut

Mail
Stuur eene-mail

Antwoord in 1 uur