inkomende filter

Volg onderstaande stappen om in te loggen op het SpamExperts Dashboard. Log in in Mijn SQR Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste abonnement Klik op ‘Ga naar Spam Experts Controle Paneel’

Het komt wel eens voor dat, ondanks de strenge spam policy, er alsnog een spam e-mail doorgelipt. Dit kan te maken hebben met een nieuwe methode die wordt gebruikt om spam te verzenden. Om te voorkomen dat je lastig gevallen wordt met meerdere van dit soort e-mails is het mogelijk om de...

Wanneer je gebruik wilt maken van de Spam Experts filter dien je een domein toe te voegen aan het systeem. voor de inkomende filter is dit nodig om de route in te kunnen stellen. voor de uitgaande SMTP relay is dit nodig als identifier voor de authenticatie gebruikers (ip of...

Op de ‘log search’ pagina in het SpamExperts controle paneel worden er allerlei statussen aan e-mails gegeven. Hieronder beschrijven we de meest voorkomende statussen waar wij vragen over krijgen. Heb je evengoed nog vragen? Neem dan contact met ons op. Bounced De e-mail is retour afzender gegaan en kan niet...

Via internet.nl kan je een test doen om te controleren of de e-mail systemen die jij gebruikt veilig zijn om te gebruiken. In dit artikel leg ik uit waarom de score die jij ziet wanneer je gebruik maakt van onze systemen 97% score is en (nog) niet 100%. Is je...

Voor berichten in de wachtrij die gericht zijn aan bekende ontvangers maar niet afgeleverd kunnen worden door bijvoorbeeld tijdelijke problemen met de doelserver wordt automatisch, gedurende een bepaalde periode, de aflevering opnieuw geprobeerd. Gedurende de eerste 2 uur wordt het afleveren iedere 15 minuten opnieuw geprobeerd. Gedurende de volgende 14...

De grootte van bijlages kan niet op domein niveau aangepast te worden. De grootte van bijlages is voor inkomende en uitgaande e-mail altijd 50Mb. Wil je grotere bestanden versturen? Gebruik bijvoorbeeld WeTransfer of https://transfer.sqr.nl

Je kunt de bezorgingswachtrij voor de inkomende en uitgaande e-mail inzien. Hieronder lees je hoe. de bezorgingswachtrij beheren Log in op Mijn SQR Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste Inkomende én uitgaande Antispam en Antivirus abonnement Klik op de knop ‘Ga naar Spam Experts controle paneel’ Klik op ‘Bezorgingswachtrij – inkomend’ of ‘Bezorgingswachtrij – uitgaand’ onder ‘Continuïteit’ Selecteer vervolgens de...

Onze e-mail filter maakt gebruik van de onderstaande ip ranges. IPv4: 93.94.224.0/21 IPv6: 2a01:518:1:42:8::132/42 Let op: Kijk voor de meest actuele ip adressen ten alle tijden in het TXT DNS record spf.antispam-login.net

Heb je de e-mail headers van een e-mail bericht geanalyseerd en zie je dat het bericht niet via onze spamfilter afgeleverd is? Lees hieronder hoe dat kan gebeuren en hoe je dit kunt voorkomen. Het gebruikte achterdeurtje Een e-mail dat niet via ons spamfilter afgeleverd is, is door de verzender direct op...

Volg onderstaande stappen om een gebruikersnaam en wachtwoord in te stellen die gebruikt kunnen worden om in te loggen op het SpamExperts Dashboard. Log in in Mijn SQR Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste abonnement Klik op ‘Ga naar Spam Experts Controle Paneel’ Klik links onderaan de pagina op ‘Gebruikersprofiel‘...

Zodra een domeinnaam in Plesk toegevoegd wordt, wordt de domeinnaam ook automatisch toegevoegd aan de e-mail filter van SpamExperts. Als doel wordt het huidige MX record van de domeinnaam ingesteld. Dit betekent dat e-mail, na het wijzigen van de MX records naar die van ons, afgeleverd zal blijven worden op...

Laat jij je e-mail automatisch doorsturen? Bijvoorbeeld vanaf jouwadres@zonnet.nl naar jouwadres@jouwdomein.nl? Dan kan het voorkomen dat mensen die jou proberen te bereiken een foutmelding te zien krijgen die lijkt op de volgende foutmelding: henk@jouwdomein.nl host mx1.antispam-login.net [93.94.228.132] SMTP error from remote mail server after end of data: 550 82.215.18.9 is not allowed to send mail from jouwdomein.nl. Please see the SPF record, with scope mfrom, identity henk@jouwdomein.nl, and ip 82.215.18.9 Wat is er aan de hand De foutmelding ontstaat doordat het...

Wanneer je een inkomende of uitgaande zoekactie uitgevoerd hebt kan je ervoor kiezen om een Email Scout Report (ESR) te maken die maximaal drie keer per dag de resultaten van je zoekactie per e-mail opstuurt naar een specifiek e-mail adres of naar alle e-mail adressen onder een domein. Let op:...

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen