Support

In dit artikel leggen wij je uit hoe je de TTL van een DNS record kan wijzigen. Log in op Mijn Hosting. Klik nu op ‘Domeinnamen’ -> ‘DNS beheer’ Klik vervolgens achter de domeinnaam waarvan je de DNS wilt bewerken op ‘Beheer’ Klik op het potloodje achter de regel van het DNS record dat...

Volg onderstaande stappen om je e-mail adressen te beheren. Log in in Mijn Hosting Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste abonnement Klik op de knop ‘Login op het Plesk controle paneel’ Klik op ‘Logs’ (Logbestanden) Je kunt nu de access en error logs van je website bekijken. Wil je live meekijken met de...

Volg onderstaande stappen om de door ons gemaakte reservekopieën te beheren. Log in in Mijn Hosting Klik op Diensten Klik op het juiste abonnement Klik op de knop Login op het Plesk controle paneel Klik binnen de juiste web of e-mail omgeving op Reservekopieën Je kunt hier een bestaande back-up downloaden...

Wij maken twee type back-ups. Enerzijds maken wij lokale user backups die door onze klanten zelf in te zien en te gebruiken zijn en anderzijds maken wij off-site disaster recovery back-ups die niet voor klanten toegankelijk zijn. lokale user back-ups Deze back-ups worden dagelijks in de nachtelijke uren gemaakt en...

Om de PHP versie van jouw website aan te passen moet je inloggen in het Plesk controlepaneel. Log in op Mijn Hosting Klik op Diensten Klik op het juiste abonnement Klik op Login op het Plesk controle paneel Klik op PHP-instellingen Selecteer bij PHP-ondersteuning  de juiste php versie Klik daarna onderaan...

In sommige gevallen is het niet mogelijk om mail via een imapsync (bij mail migraties) over te zetten naar jouw nieuwe Zimbra mailbox. Het kan ook zijn dat je een export van een oude mailbox vanuit Outlook, Apple mail of Outlook for Mac wilt overzetten naar Zimbra mail. In dat...

Volg onderstaande stappen om de reservekopieën van WordPress te beheren Log in in Mijn Hosting Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste abonnement Klik op de knop ‘Login op het Plesk controle paneel’ open indien nodig de juiste domeinnaam Klik op ‘WordPress’ Klik op ‘Reservekopieën’ Je kunt nu een reservekopie maken, een bestaande reservekopie...

Je kunt jouw NextCloud of OwnCloud omgeving koppelen aan je Hosted Zimbra omgeving om jouw bestanden te delen met een link of als bijlage in een e-mail of bijlages uit een e-mail direct op te slaan in jouw NextCloud of OwnCloud omgeving. Om de koppeling tot stand te brengen moet...

Niet alle programma’s zijn standaard beschikbaar. Onderstaande programma’s zijn op dit moment via SSH te gebruiken. Neem contact met ons op indien het programma dat jij wilt gebruiken er niet tussen staat, dan voegen wij die binnen 24 uur toe. Lijst met via SSH beschikbare programma’s composer (voor composer raden...

Bij Hosting.NL kun je jouw bestelling snel en eenvoudig plaatsen. Na het afrekenen met iDeal of het betalen via overboeking of automatische incasso zal je bestelling ook technisch worden opgeleverd. Wat betekent het opleveren van de bestelling? Voor domeinnamen betekent dit dat de domeinnaam daadwerkelijk wordt geregistreerd, waardoor de besteller...

SSH is beschikbaar voor klanten die gebruik maken van ons grootste webhosting pakket, WordPress pakket of onze Reseller pakketten. git via Plesk We adviseren git te gebruiken via de Plesk web interface. Hoe dat werkt lees je hier. git via SSH Indien SSH voor jouw pakket beschikbaar is heb je...

Middels DNSSEC kun je jouw domeinnaam extra beveiligen. Deze extra beveiliging kun je gemakkelijk via Mijn Hosting instellen zodra de domeinnaam ook naar de nameservers van Hosting.NL verwijzen. Heb je eerder DNSSEC ingeschakeld en ga je over stappen naar een andere provider waardoor je de nameservers moet wijzigen? Zorg er...

Met onze API is het mogelijk om de domeinen en DNS onder je eigen account en van je klanten te beheren. Swagger documentatie waar alle features van de API te vinden zijn en waar je kunt testen is te vinden op https://api.hosting.nl/api/documentation De domein en DNS mogelijkheden Het is met...

Wat is WordPress Multisite? Een WordPress Multisite netwerk geeft je de mogelijkheid om meerdere WordPress websites te beheren vanuit één enkele WordPress installatie. Wat heb je nodig voor een WordPress Multisite Je hebt een hosting abonnement nodig met ondersteuning voor meerdere domeinaliassen zoals onze Webhosting, SuperSnelle WordPress of Reseller Hosting...

Indien jij gebruik maakt van onze Webhosting, WordPress Hosting, Supersnelle WordPress Hosting of Reseller Hosting diensten kun je in het door ons gebruikte controle paneel Plesk gebruik maken van een eenvoudige integratie met Git. Je kunt Git-repositories beheren en websites automatisch deployen. Met andere woorden, je kunt Git gebruiken als...

Volg onderstaande stappen om een website alleen bereikbaar te maken vanaf IP adres 1.2.3.4 en 5.6.7.8 en onbereikbaar vanaf alle andere. Log in in Mijn Hosting Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste abonnement Klik op de knop ‘Login op het Plesk controle paneel’ Klik op ‘Bestandsbeheer’ onder de juiste website Open het...

Zodra een domeinnaam in Plesk toegevoegd wordt, wordt de domeinnaam ook automatisch toegevoegd aan de e-mail filter van SpamExperts. Als doel wordt het huidige MX record van de domeinnaam ingesteld. Dit betekent dat e-mail, na het wijzigen van de MX records naar die van ons, afgeleverd zal blijven worden op...

Volg onderstaande stappen om een WordPress gebruikersaccount toevoegen zodat derden bijvoorbeeld berichten kunnen schrijven of de gehele WordPress website kunnen beheren. Log in in Mijn Hosting Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste abonnement Klik op de knop ‘Login op het Plesk controle paneel’ Klik in het linker menu op ‘Gebruikers’ en vervolgens...

Onze Supersnelle WordPress hosting wordt ondersteund door de Litespeed Enterprise webserver en heeft zodoende ondersteuning voor de X-LiteSpeed-Location header. Je kunt dit zelf testen met behulp van de volgende code: <?php header('Content-Disposition: attachment; filename = php-icon.png'); header('X-LiteSpeed-Location: /logo.png'); ?> Dit zorgt ervoor dat de afbeelding niet weergegeven wordt maar ter...

Bij Hosting.NL vinden we het belangrijk dat jij je diensten zo snel en eenvoudig mogelijk kunt gebruiken. Ook als je een deel van je diensten bij een andere provider hebt draaien. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat je bij ons een dienst afneemt (zoals Webhosting of Hosted Zimbra) maar je je domeinnaam...

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is geopend tot 18:00 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen