Support

Volg onderstaande stappen om een gratis SSL certificaat te activeren. Log in in Mijn SQR Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste abonnement Klik op de knop ‘Login op het Plesk controle paneel’ Klik op ‘SSL/TLS-certificaten’ Klik op ‘Gratis ophalen’ om het gratis SSL certificaat te activeren. Wij raden aan om de...

Nadat je een gratis SSL certificaat geactiveerd hebt kan je bezoekers automatisch naar je beveiligde website doorsturen. Log in in Mijn SQR Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste abonnement Klik op de knop ‘Login op het Plesk controle paneel’ Klik op ‘SSL/TLS-certificaten’ Vink nu ‘Doorschakelen van http naar https’ aan...

We kunnen het ons goed voorstellen dat je het controle paneel misschien eerst even wilt uitproberen! Voor webhosting pakketten Klik hier om het standaard Plesk controle paneel uit te proberen. Tevreden? Bestel dan hier direct je webhosting pakket. Voor reseller pakketten Klik hier om het Plesk controle paneel voor resellers...

Bieden jullie ook abonnementen met admin toegang aan? Jazeker. Maar niet met onze standaard pakketten. Met de standaard pakketten heb je toegang tot een enkele domeinnaam als domeingebruiker en geen ‘admin toegang’ tot het SpamExperts Dashboard. Wil je meerdere domeinen tegelijk kunnen beheren of wil je om een andere reden ‘admin...

DMARC is een afkorting voor Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance. Het is gemaakt om spoofing van e-mail te detecteren en tegen te gaan. Lees dit Wikipedia artikel als je meer over DMARC te weten wilt komen.

De PHP instellingen kunnen op meerdere manieren gewijzigd worden. Per dienstenpakket Klik op ‘Dienstenpakketten’ Klik op de pakketnaam van het pakket dat je wilt bewerken Klik op ‘PHP-instellingen’ Per abonnement NB: Hiervoor dient de klant en het abonnement de juiste rechten te hebben. Klik op ‘Abonnementen’ Klik op het abonnement dat...

De grootte van bijlages kan niet op domein niveau aangepast te worden. De grootte van bijlages is voor inkomende en uitgaande e-mail altijd 50Mb. Wil je grotere bestanden versturen? Gebruik bijvoorbeeld WeTransfer of https://transfer.sqr.nl

Volg onderstaande stappen om de ingeroosterde taken van je website te beheren. Log in in Mijn SQR Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste abonnement Klik op de knop ‘Login op het Plesk controle paneel’ Klik op ‘Ingeroosterde taken’ Klik op ‘Nieuwe taak toevoegen’ om een ingeroosterde taak aan te maken.

Je hebt pas bij ons je nieuwe WordPress hosting besteld en wilt graag starten met het aanmaken van je e-mailadressen en het bouwen van jouw nieuwe website. Dit artikel helpt jou om snel te starten en online succesvol te worden. 1. Aan de slag met je e-mail Bij WordPress hosting...

Voor iedere gebruiker gelden door ons ingestelde standaard uitgaande verbindingslimieten. Voor deze uitgaande verbindingslimieten geldt een Fair Use policy van 2500 uitgaande e-mails per dag. Meer versturen mag maar wanneer er overlast veroorzaakt word zal de gebruiker, afhankelijk van de oorzaak, voor korte of langere tijd door ons geblokkeerd worden. de uitgaande...

Je kunt de bezorgingswachtrij voor de inkomende en uitgaande e-mail inzien. Hieronder lees je hoe. de bezorgingswachtrij beheren Log in op Mijn SQR Klik op ‘Diensten’ Klik op het juiste Inkomende én uitgaande Antispam en Antivirus abonnement Klik op de knop ‘Ga naar Spam Experts controle paneel’ Klik op ‘Bezorgingswachtrij – inkomend’ of ‘Bezorgingswachtrij – uitgaand’ onder ‘Continuïteit’ Selecteer vervolgens de...

Onze e-mail filter maakt gebruik van de onderstaande ip ranges. IPv4: 93.94.224.0/21 IPv6: 2a01:518:1:42:8::132/42 Let op: Kijk voor de meest actuele ip adressen ten alle tijden in het TXT DNS record spf.antispam-login.net

Heb je de e-mail headers van een e-mail bericht geanalyseerd en zie je dat het bericht niet via onze spamfilter afgeleverd is? Lees hieronder hoe dat kan gebeuren en hoe je dit kunt voorkomen. Het gebruikte achterdeurtje Een e-mail dat niet via ons spamfilter afgeleverd is, is door de verzender direct op...

Een ‘transfer lock’ treed op wanneer een domeinnaam in de afgelopen 60 dagen geregistreerd is, de domeinnaam kan op dat moment nog niet naar ons verhuist worden. Deze ‘transfer lock’ is niet te verwijderen (*), na de periode van 60 dagen kan de domeinnaam wél verhuist worden. * Technisch gezien...

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Call us now
Bel direct+31 72 751 34 06

Direct antwoord

Chat
Start nueen chat

Antwoord in 1 minuut

Mail
Stuur eene-mail

Antwoord in 1 uur