Support

Als je een domeinnaam niet langer nodig hebt, dan kun je deze gemakkelijk in Mijn Hosting beëindigen. Dit doe je als volgt: Log in op Mijn Hosting Klik nu op direct in het Dashboard op ‘Domeinnamen’ Of in het menu boven op ‘Domeinnamen’ -> ‘Mijn domeinnamen’ Klik op de domeinnaam die je wilt beëindigen Klik...

Om met SSH verbinding te maken met je hosting pakket volg je onderstaande stappen. Let op: Alleen onze WordPress pakketten, het grootste Webhosting pakket en onze Reseller Hosting pakketten hebben de beschikking over SSH toegang. Heb jij een ander pakket en heb je toegang tot SSH nodig? Upgrade dan je...

Je kunt gemakkelijk je extra domeinen beheren (en verwijderen) van je Hosted Exchange omgeving. Lees hieronder hoe je dat in een paar stappen doet. Een extra domein verwijderen Log in op Mijn Hosting. Ga in het ‘Dashboard‘ naar ‘Diensten‘. Klik op de Hosted Exchange omgeving waarvan je de mailbox wilt...

Via Mijn Hosting kun je jouw Hosted Exchange omgeving makkelijk beheren. Je kunt bijvoorbeeld distributielijsten aanmaken om een bepaald e-mail adres uit te laten komen bij meerdere collega’s. Standaard is een dergelijke lijst niet vanaf het internet toegankelijk. Volg onderstaande stappen om een distributielijst vanaf het internet toegankelijk te maken. E-mailadres...

Een overzicht van alle actieve e-mailaccounts, doorsturingen en automatische antwoorden kun je via Mijn Hosting snel terugvinden. Bekijk de onderstaande stappen: Log in op Mijn Hosting. Ga naar ‘Diensten‘ en klik op ‘Mijn Diensten‘. Selecteer de juiste dienst. Scrol naar ‘E-mail Beheer‘. Hier vind je een overzicht van alle ‘Mailboxen‘, ‘E-mail doorsturingen‘ en...

Bij Hosting.NL vinden we het belangrijk dat jij je diensten zo snel en eenvoudig mogelijk kunt gebruiken. Ook als je een deel van je diensten bij een andere provider hebt draaien. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat je bij ons een dienst afneemt (zoals Webhosting of Hosted Zimbra) maar je je domeinnaam...

In dit artikel bespreken de verhuizing van de website en e-mail. We bespreken niet de verhuizing van een domeinnaam. Een domeinnaam hoeft niet tegelijk verhuist te worden (maar dat kan wel (zonder problemen)). De support helden van Hosting.NL kunnen de migratie van je website en e-mail volledig voor je uitvoeren....

Via Mijn Hosting kun je jouw Hosted Zimbra omgeving makkelijk beheren. Zo kun je zelf een nieuw en veilig wachtwoord genereren voor jouw mailbox. Log in op Mijn Hosting. Ga in het ‘Dashboard‘ naar ‘Diensten‘. Klik op de Hosted Zimbra omgeving waar je jouw nieuwe mailbox op wilt configureren. Klik...

Je kunt zelf snel en eenvoudig een nieuwe Hosted Zimbra bestellen. Voor een nieuwe Hosted Zimbra omgeving heb je een eigen domeinnaam nodig. Je kunt tijdens het plaatsen van je bestelling een nieuwe domeinnaam bestellen of een bestaande domeinnaam verhuizen. Lees hieronder de stappen om Zimbra Open Source te bestellen:...

In deze handleiding leggen we je uit hoe je een Hosted Zimbra mailbox kan instellen op een Android telefoon. We gebruiken hiervoor de standaard E-mail applicatie die standaard op je telefoon staat. E-mail app instellen Start de E-mail app op en als er nog geen account is geconfigureerd dan kom je...

Zodra jij een domeinnaam opzegt wordt deze voor een bepaalde tijd in quarantaine gezet. Dit houdt in dat niemand gedurende deze periode de domeinnaam kan registreren. In die tijd ben jij de enige die de domeinnaam uit quarantaine kan halen. Hoe lang deze periode duurt hangt af van de domeinextensie,...

Bij Hosting.NL vinden we het belangrijk dat jij je diensten zo snel en eenvoudig mogelijk kunt gebruiken. Ook als je een deel van je diensten bij een andere provider hebt draaien. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat je bij ons een dienst afneemt (zoals Webhosting of Hosted Zimbra) maar je je domeinnaam...

Bij Hosting.NL vinden we het belangrijk dat jij je diensten zo snel en eenvoudig mogelijk kunt gebruiken. Ook als je een deel van je diensten bij een andere provider hebt draaien. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat je bij ons een dienst afneemt (zoals Webhosting of Hosted Zimbra) maar je je domeinnaam...

Bij Hosting.NL vinden we het belangrijk dat jij je diensten zo snel en eenvoudig mogelijk kunt gebruiken. Ook als je een deel van je diensten bij een andere provider hebt draaien. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat je bij ons een dienst afneemt (zoals Webhosting of Hosted Zimbra) maar je je domeinnaam...

Je hebt een domeinnaam nodig om jouw Hosted Zimbra omgeving te kunnen configureren. Daarna kun je zelf meer domeinen koppelen aan jouw Hosted Zimbra omgeving, zodat je optimaal bereikbaar bent voor jouw klanten. Hieronder lees je in uitgebreide stappen hoe je dit domein kunt koppelen aan jouw Zimbra omgeving. Domein...

Voeg gemakkelijk een e-mail alias toe aan een Zimbra mailbox. Gebruik je nu een formeel e-mailadres met jouw volledige naam, maar vind je dit adres te lang om steeds door te geven aan jouw klanten? Daarvoor kan je een alias maken met een verkorte versie. Super handig en snel geregeld...

Met Hosted Zimbra kun je onbeperkt distributielijsten aanmaken onder jouw bestaande omgeving. Met een distributielijst kun je meerdere e-mailadressen koppelen aan één e-mailadres. Heb je bijvoorbeeld een verkoopafdeling van 5 mensen en moeten zij allen geïnformeerd worden over een nieuwe mogelijke lead? Dan kun je heel makkelijk via het Mijn...

Via het Mijn Hosting controle paneel kun je jouw Hosted Zimbra omgeving goed beheren. Nu kun je zelfs mailboxen in- of uitschakelen. Nu zie ik je denken, waarom zou ik mijn mailbox uit willen schakelen? Stel je hebt een medewerker die per direct niet meer werkzaam is voor jouw bedrijf,...

Als je de mailbox hebt uitgeschakeld en wilt omzetten naar een nieuwe mailbox, dan moet je deze eerst verwijderen. Volg hiervoor onderstaande stappen. Mailbox verwijderen Log in op Mijn Hosting. Ga in het ‘Dashboard‘ naar ‘Diensten‘. Klik op de Hosted Zimbra omgeving waar je de mailbox wilt verwijderen. Ga naar ‘Mailboxen‘....

Om je bedrijfsgegevens van jouw account te wijzigen, log je in op Mijn Hosting: Zodra je bent ingelogd zie je aan de linkerkant je gegevens staan Klik op ‘Wijzig gegevens ’ Je komt in het scherm ‘Mijn gegevens‘ Je kunt nu gelijk de gegevens die gewijzigd moeten worden wijzigen.* Om de...

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen