Waarom worden mijn uitgaande e-mails als spam gezien?

Het kan voorkomen dat e-mail die je probeert te versturen door onze uitgaande spam filter tegengehouden wordt. Je krijgt in dit geval onderstaande foutmelding te zien op het ‘reply-to’ adres:

Action: failed
Status: 5.0.0
Remote-MTA: dns; outgoing.antispam-login.net
Diagnostic-Code: smtp; 550 High probability of spam

Waarom worden mijn uitgaande e-mails als spam gezien?

Indien e-mail door onze uitgaande spamfilter als spam gezien wordt zijn er verbeteringen aan de inhoud van de e-mail nodig.
Je kunt het systeem van mail-tester.com gebruiken om te controleren welke verbeterpunten er mogelijk zijn.

Kunnen jullie mijn e-mail adres of applicatie uitzondering van deze controle?

Het is niet mogelijk om een e-mail adres of applicatie uit te zonderen van onze anti spam controle.

  1. Nu houden wij de e-mail tegen, grote kans dat de spam filter aan de ontvangende kant dit ook doet.
  2. Geen enkele applicatie is 100% veilig. Wij willen geen toekomstig risico creëren door applicaties uit te zonderen.

Hulp nodig van een van onze hosting gurus?

Heb je nu antwoord nodig op een dringende vraag of hulp nodig van onze support? Onze hosting specialisten staan maar al te graag voor je klaar!

Customer Support Team

Onze klantenservice is op dit moment gesloten. We zijn weer open op de eerstvolgende werkdag om 08:30 uur

Of neem een kijkje in onze 'stap-voor-stap' support handleidingen.

Bekijk support artikelen